«Дистанційні сервіси – це зручно!» – вважають чернігівці
Фахівці Чернігівського сектору обслуговування громадян (сервісного центру) продовжують знайомити місцевих мешканців з дистанційними формами надання пенсійних послуг, роз’яснюють їх переваги.
Працівники Фонду допомагають зацікавленим відвідувачам пройти реєстрацію на вебпорталі електронних послуг безпосередньо у сервісному центрі та отримати можливість переглядати особисту інформацію із системи персоніфікованого обліку, у тому числі суму заробітку, з якого сплачено страхові внески, страховий стаж, відомості про спеціальний (пільговий) стаж, контролювати свого роботодавця щодо сплати ним єдиного соціального внеску, що впливає на розмір пенсії у майбутньому.