Звіти про публічну інформацію (протягом І кварталу, І півріччя, 9 місяців, 2020 року)
Звіт про публічну інформацію
за 2020 рік
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом 2020 року опрацьовано 428 запитів на публічну інформацію, що на 7 % менше відповідного періоду минулого року (461).
Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом 2020 року, 418 запитів розглянуто в межах компетенції Головного управління та відділів обслуговування громадян (сервісних центрів), 4 – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації, відмовлено – 6.
Більша кількість запитів надійшла поштою (199 або 46 %), на особистих прийомах отримано – 166 або 39 %, електронною поштою надійшло – 63 запити або 15 % від загальної кількості.
Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 95 % (406 запитів), від юридичних осіб – 12; від представників засобів масової інформації – 2 інформаційних запити, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 8 запитів.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (412 запитів або 96 % їх загальної кількості).
Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» строки.
9 місяців
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом 9 місяців 2020 року опрацьовано 320 запитів на публічну інформацію, що залишається на рівні відповідного періоду минулого року (329).
Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом 9 місяців 2020 року, 311 запитів розглянуто в межах компетенції Головного управління та відділів (секторів) обслуговування громадян (сервісних центрів), 4 – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації, відмовлено – 5.
Більшу кількість запитів (139 або 43 %) отримано на особистих прийомах, поштою надійшло – 126 запитів або 39 %, електронною поштою – 55 запитів або 17 % від загальної кількості.
Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 95 % (303 запити), від юридичних осіб – 8; від представників засобів масової інформації – 2 інформаційних запити, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 7 запитів.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (309 запитів або 95 % їх загальної кількості).
Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» строки.
І півріччя
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом І півріччя 2020 року опрацьовано 189 запитів на публічну інформацію, що залишається на рівні відповідного періоду минулого року (182).
Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом І півріччя 2020 року, 184 запити розглянуто в межах компетенції Головного управління та відділів (секторів) обслуговування громадян (сервісних центрів), 1 – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації, відмовлено – 4.
Більшу кількість запитів (86 або 46 %) отримано на особистих прийомах, поштою надійшло – 67 запитів або 35 %, електронною поштою – 36 запитів або 19 % від загальної кількості.
Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 96 % (182 запити), від представників засобів масової інформації – 2 інформаційних запити, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 5 запитів.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (184 запити або 97 % їх загальної кількості).
Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» строки.
І квартал
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом І кварталу 2020 року опрацьовано 114 запитів на публічну інформацію (з них 93 – Головним управлінням, 21 – відділами (секторами) обслуговування громадян (сервісними центрами), що майже дорівнює кількості запитів відповідного періоду минулого року (113).
Серед загальної кількості запитів, отриманих протягом І кварталу 2020 року, 108 запитів розглянуто в межах компетенції Головного управління та відділів (секторів) обслуговування громадян (сервісних центрів), відмовлено – 3, опрацьовується – 3.
Більшу кількість запитів (67 або 58,7 %) отримано на особистих прийомах, поштою надійшло – 30 запитів або 26,3 %, електронною поштою – 17 запитів або 15 % від загальної кількості.
Питома вага запитів, що надійшли від фізичних осіб складає 97,3 % (111 запитів), від представників засобів масової інформації – 1, від органів виконавчої влади – 2 запити.
Найбільша кількість запитів надійшла до Головного управління Пенсійного фонду в області (93), Приморського (5), Василівського (4), Токмацького (3), Енергодарського (2), Мелітопольського (2), Чернігівського (2), Бердянського, Запорізького приміського, Кам’янсько-Дніпровського –
по 1 відповідно відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (110 запитів або 96,5 % їх загальної кількості).
Усім запитувачам надано відповіді у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» строки.