Вебпортал Пенсійного фонду України: швидко, зручно, актуально, інформативно та корисно
Користувач вебпорталу має можливість:
- подати запит до сервісного центру для підготовки довідок, відомостей з особистої пенсійної справи, інших документів у паперовому вигляді (пункт меню «Запит на отримання паперових документів»);
- записатись на прийом до відповідальної особи в зручний час (пункт меню «Запис на прийом»);
- написати звернення та у встановлений законодавством термін отримати змістовну відповідь з детальними роз’ясненнями норм чинного пенсійного законодавства та розрахунками, без витрачання часу на відвідування сервісних центрів або поштових відділень для направлення письмових звернень (пункт меню «Звернення (питання, пропозиції, скарги, клопотання)»;
- вільного доступу до своєї персональної облікової картки з відомостями про заробітну плату (дохід) та отримання довідку ОК-5, ОК-7, додаток 9 з QR-кодом (пункт меню «Запит на отримання електронних документів»);
- подавати до органів Пенсійного фонду заяву про призначення пенсії (пункт меню «Заява на призначення пенсії»);
- подати заяву на перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем (пункт меню «Заява на перерахунок пенсії»);
- подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб (пункт меню «Анкета для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб»).
Довідково: з початку року послугами вебпорталу скористались близько 7 тис. осіб.
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України — це швидкий, надійний та зручний спосіб отримання пенсійних послуг, корисний не лише для пенсіонерів, а й для застрахованих осіб та роботодавців.
Реєструйся на portal.pfu.gov.ua та отримуй послуги дистанційно