«Пряма» телефонна лінія для мешканців Бердянська та Бердянського району
Заступник начальника відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Ельміра Логінова провела «пряму» телефону лінію для мешканців міста Бердянська та Бердянського району.
Найбільше запитань на «пряму» телефонну лінію надійшло щодо перерахунку та підвищення пенсії у 2021 році, страхового стажу, необхідного для призначення пенсії, додаткових виплат пенсіонерам 75 та 80 років, порядку реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду.
«Пряма» телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії з нашими клієнтами. Бердянці отримують фахові індивідуальні консультації та роз’яснення у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду», – зазначила Ельміра Ельдарівна.
Також, працівник Головного управління Фонду зосередила увагу громадян на зручності сучасних дистанційних форм обслуговування, таких як SMS-інформування, замовлення довідок та документів, подання заяви на призначення або перерахунок пенсії тощо.