Пропустити навігацію

«Пряма» телефонна лінія для мешканців Бердянська та Бердянського району

Заступник начальника відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Ельміра Логінова провела «пряму» телефону лінію для мешканців міста Бердянська та Бердянського району.

Найбільше запитань на «пряму» телефонну лінію надійшло щодо перерахунку та підвищення пенсії у 2021 році, страхового стажу, необхідного для призначення пенсії, додаткових виплат пенсіонерам 75 та 80 років, порядку реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду.   

«Пряма» телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії з нашими клієнтами. Бердянці  отримують фахові індивідуальні консультації та роз’яснення у зручний час, без черг  та особистого відвідування Фонду», – зазначила Ельміра Ельдарівна.

Також, працівник Головного управління Фонду зосередила увагу громадян на зручності сучасних дистанційних форм обслуговування, таких як SMS-інформування, замовлення довідок та документів, подання заяви на призначення або перерахунок пенсії тощо.

20210128 142531 1024x919 - «Пряма» телефонна лінія для мешканців Бердянська та  Бердянського району

background Layer 1