Пропустити навігацію

Працівникам про електронні листки непрацездатності

З 4 червня 2021 року розпочався перехід закладів охорони здоров’я на електронні листки непрацездатності. Перехідний період триватиме до 1 вересня. Тепер у разі хвороби людини лікар може відкрити електронний лікарняний. Після 01.09.2021 паперових лікарняних не буде, заклади охорони здоров’я видаватимуть лише електронні.

Відкритий електронний листок непрацездатності працівнику роздруковувати та передавати на підприємство не треба, навіть після його закриття лікарем. Е-лікарняний не потребує дублювання на бланку та наділений повним переліком функцій паперової версії.

Для вчасного нарахування лікарняних працівнику важливо одразу після того, як лікар відкрив та закрив електронний листок непрацездатності зателефонувати та повідомити про це відділ кадрів.  

Необхідно перевірити інформацію у листках непрацездатності (номер, дата відкриття, дата закриття, причина непрацездатності). Зробити це можна в Кабінеті застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України (пункт меню «Мої листки нпрацездатності»). У разі виявлення неточностей треба інформувати лікаря. Він має внести зміни в електронний медичний висновок.

Якщо лікарняний відкрили на паперовому бланку, лікар закриє, а за потреби продовжить його теж на паперовому бланку.

Те, що людині видали е-лікарняний, жодним чином не вплине на його оплату. Розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності становитиме, як і раніше, 50-100% середнього доходу залежно від тривалості стажу, а розмір допомоги по вагітності та пологах – 100% середнього доходу.

image - Працівникам про електронні листки непрацездатності

background Layer 1