Пропустити навігацію

Звіт про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду в області (9 місяців 2021 року)

Про стан організації роботи зі зверненнями громадян

в Головному управлінні Пенсійного фонду в області

за підсумками 9 місяців 2021 року

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, оперативне вирішення питань призначення, перерахунку, виплати пенсій, інших питань, які належать до компетенції Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області продовжує залишатися одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління Фонду.

Забезпечено організацію прийому та розгляду звернень громадян, які надійшли поштою, електронною поштою, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр», Запорізького обласного контактного центру.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг мешканцями області, скорочення строків їх надання та підвищення якості продовжують функціонувати 18 сервісних центрів.

Протягом звітного періоду спеціалістами сервісних центрів надано 364840 консультації, послуг та роз’яснень, що на 110,1 % більше ніж за відповідний період минулого року (331312).

В Головному управлінні Фонду в області продовжується дистанційне обслуговування через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких у 2021 році скористалось 56975 осіб, що майже на рівні відповідного періоду минулого (97,6 %). Номери телефонів «гарячих ліній» оприлюднено в засобах масової інформації, на інформаційних стендах відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) та на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України. Головним управлінням Фонду в області здійснюється щотижневий моніторинг щодо кількості та тематики звернень, категорій та соціального стану заявників для спрямованості інформаційно – роз’яснювальної роботи. Налагоджена система дає можливість невідкладно вирішувати питання, що хвилюють пенсіонерів та застрахованих осіб.

За 9 місяців 2021 року до Головного управління Пенсійного фонду в області надійшло 13978 звернень, що на 28,9 % більше ніж за відповідний період минулого року (збільшення на 3137 звернень), у тому числі:

  • в умовах послаблення карантинних обмежень в порівнянні з відповідним періодом минулого року значно зросла кількість звернень, наданих заявниками особисто та через уповноважених осіб (в 2,2 та 1,9 рази відповідно);

  • збільшення кількості звернень, надісланих поштою (26,3 %) ;

  • продовжують тенденцію зростання кількість звернень, надісланих електронною поштою (в 1,7 рази), за допомогою вебпорталу ПФУ (26,0 %), Державної установи «Урядовий контактний центр» (27,5 %).

Аналіз надходжень звернень по засобам звязку свідчить:

  • 25,2 % звернень складають звернення ,які надійшли поштою;

  • 21,4 % звернень, які надійшли за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;

  • 14,7 % з Державної установи «Урядовий контактний центр»;

  • 24,5 % звернень надані заявниками особисто або через уповноважених осіб;

  • 11,5 % звернень надійшли електронною поштою.

  • 2,7 % звернень надійшли іншими засобами зв’язку.

Аналіз порушених у зверненнях питань свідчить, що найчастіше громадяни звертались щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 48,1 % від загальної кількості звернень, роз’яснення норм чинного законодавства – 9,7 %, витребування довідок та інших матеріалів – 10,2 %, підвищення розміру пенсії – 2,3 %, визначення права на призначення пенсії – 3,8 %, індексація пенсії – 3,8 %, виконання рішення судів – 4,1 %, використання електронних ресурсів – 4,3 %, відображення страхових внесків в реєстрі застрахованих осіб – 3,0 %, 10,7 % складають звернення
з інших питань.

За підсумками моніторингу соціального стану заявників 79,1 % складають звернення від пенсіонерів, з них 46,8 %- від пенсіонерів з числа військовослужбовців. 6,6 % – від працюючих громадян, 14,3% – від інших громадян.

В області успішно функціонують такі форми роботи з громадянами, як «Дзвінок ввічливості» – для осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилось 80 і більше років.

Продовжують надсилатися SMS-повідомлення про призначення/ перерахунок пенсії, отримання свідоцтв, проводиться консультування громадян по Skуpe.

Спеціалісти управління Фонду в області продовжують надавати електронні послуги через вебпортал Пенсійного фонду України.

Станом на 1 жовтня 2021 року в базі даних вебпорталу зареєстровано 131005 користувачів, що на 15,3% більше ніж станом на 01 жовтня 2020 року – 113601.

В умовах дотримання карантинних заходів Головне управління продовжує приділяти особливу увагу дистанційним формам обслуговування громадян, проводячи інформаційну кампанію щодо електронних сервісів ПФУ.

background Layer 1