Пропустити навігацію

Дзвінок ввічливості

Працівники Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області постійно опікуються про своїх клієнтів, а особливо про тих, хто повністю або частково втратив соціальні навички, тяжко хворіє тощо.

Однією із форм такої опіки стали “дзвінки ввічливості” до осіб з обмеженими фізичними можливостями, які дозволяють підтримати літніх людей, вирішити питання щодо їх пенсійного забезпечення, надати допомогу в оформленні документів та поінформувати про нововведення у пенсійному законодавстві.

У ході телефонних розмов, що проведені на початку грудня, пенсіонерам надані розяснення щодо проведених перерахунків пенсій з 1 грудня 2021 року, компенсаційних виплат 75-річним пенсіонерам, порядку оформлення, виготовлення та видачі документів, які підтверджують призначення пенсії, переваг використання електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду тощо. Крім того фахівці Фонду відповіли на усі запитання пенсіонерів.IMG 20211203 091208 768x1024 - Дзвінок ввічливості Foto 1 1 1024x576 - Дзвінок ввічливості 031220211 1024x768 - Дзвінок ввічливостіyzobrazhenye viber 2021 11 30 12 26 00 219 1 768x1024 - Дзвінок ввічливостіzobrazhennya viber 2021 12 03 08 15 33 418 768x1024 - Дзвінок ввічливості Foto2 1 849x1024 - Дзвінок ввічливості Foto2 2 - Дзвінок ввічливості

background Layer 1