Пріоритети незмінні – дотримання стандартів обслуговування та доступність пенсійних послуг
Начальник відділу обслуговування громадян №2 Ольга Манакова, провела робочу зустріч з фахівцями відділу соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району.
У ході спілкування Ольга Василівна розповіла соціальним працівникам про впровадження нових стандартів обслуговування громадян, сучасні онлайн-сервіси Пенсійного фонду та перерахунок пенсій у грудні 2021.
Також представник Фонду поінформувала соціальних працівників про сучасні сервіси Пенсійного фонду http://portal.pfu.gov.ua, які дозволяють отримувати пенсійні послуги дистанційно зручно та безпечно.
Створення безбар’єрного простору для отримання пенсійних послуг, соціальний захист людей з обмеженими фізичними можливостями, створення рівних можливостей для реалізації життєвих потреб та соціальної адаптації обговорили учасники “круглого столу”, який відбувся у відділі обслуговування громадян №15.
“У сервісному центрі міста Пологи створено всі умови для людей з обмеженими фізичними можливостями, – розповів начальник сервісного центру Олександр Клименко, – забезпечено безперешкодний доступ до пенсійних послуг на рівні з усіма відвідувачами. Приміщення сервісного центру облаштовано мнемосхемами для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, спеціальним тактильним маркуванням”.
Громадяни з обмеженими фізичними можливостями, – розповів Олександр Миколайович, – можуть отримувати послуги навіть не виходячи з дому, адже Пенсійний фонд надає широкий спектр електронних пенсійних послуг.