Пропустити навігацію

«Пряма телефонна лінія» – зручна форма надання консультацій

Працівники відділів обслуговування громадян № 8 та 9 (сервісних центрів) Ельміра Логінова та Наталія Марочко провели «прямі телефонні лінії» для мешканців міст Бердянська та Дніпрорудного.

Фахівці Фонду надали консультації щодо результатів проведених та заплановані перерахунки пенсій у 2022 році, а також можливості оформити пенсію автоматично, без відвідування сервісних центрів Головного управління.

Крім того, громадяни дізналися про такі е-сервіси, як «Пенсійний калькулятор», «Електронна трудова книжка», мобільний застосунок «Пенсійний фонд».

IMG 20220127 104355 1024x858 - «Пряма телефонна лінія» – зручна форма надання консультацій IMG 86203a6b4c6d3c5728bdd9c42d81da53 V 1024x812 - «Пряма телефонна лінія» – зручна форма надання консультацій

background Layer 1