Пропустити навігацію

Стан організації роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2023 року

Стан організації роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2023 року

 

Протягом 9 місяців 2023 року року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області продовжувалась робота щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та оперативного вирішення питань призначення, перерахунку, виплати пенсій, інших питань, які належать до його компетенції.

Забезпечено організацію прийому та розгляду звернень громадян, які надійшли різними засобами зв’язку: особисто, поштою, електронною поштою, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр», Запорізького обласного контактного центру.

Протягом звітного періоду спеціалістами сервісних центрів надано 272248 консультацій послуг та роз’яснень.

В Головному управлінні продовжує ефективно працювати єдина безкоштовна телефонна “гаряча лінія” щодо консультацій з питань пенсійного законодавства, питань призначення та виплати житлових субсидій та пільг, а також щодо страхових виплат, призначених у зв’язку з нещасним випадком на виробництві та професійним захворюванням, які спричинили втрату працездатності. (Далі — страхові виплати). Отримали консультації з різних питань 58771 особа. Налагоджена система дає можливість невідкладно вирішувати питання, що хвилюють пенсіонерів, застрахованих осіб, страхувальників.

З початку року до Головного управління Пенсійного фонду в області надійшло 17011 звернень громадян:

  • 31,1 % надійшли за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;

  • 23,2 % надійшли електронною поштою;

  • 19,4 % надані заявниками особисто або через уповноважених осіб;

  • 7,8 % з Державної установи «Урядовий контактний центр»;

  • 10,3 % звернень складають звернення ,які надійшли поштою;

  • 8,2 % відправлені іншими засобами зв’язку.

На особистих прийомах громадян, проведених керівництвом Головного управління отримали консультації та відповіді на звернення 143 громадянина.

Найчастіше громадяни звертались з питань перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 42,0 % від загальної кількості звернень, виплата пенсії через установи банку та поштові відділення — 8,3 %, виконання рішення судів – 5,7 %, роз’яснення норм чинного законодавства – 3,6 %, визначення права на призначення пенсії – 7,2 %, витребування довідок та інших матеріалів – 5,7 %, використання електронних ресурсів – 0,9 %, призначення, перерахунок та виплата субсидій та пільг12,2 %, страхові виплати – 0,9 %, 13,5 % складають звернення з інших питань.

Stan rozglyadu zvernen 9 mis 2023 1024x761 - Стан організації роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2023 року

Протягом року зареєстровано 2074 звернення з питань призначення, перерахунку або виплати житлових субсидій та пільг, 161 звернення з питань страхових виплат.

За підсумками моніторингу соціального стану заявників 80,4 % складають звернення від пенсіонерів, з них 38,0 % – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 0,7 % – від працюючих громадян та підприємців , 18,9 % – від інших громадян.

З метою надання громадянам соціальної підтримки та роз’яснень чинного законодавства спеціалісти сервісних центрів області у 2023 році продовжують здійснювати виїзні прийоми за місцем проживання осіб
з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилось 80 і більше років. Протягом звітного періоду на таких прийомах отримали роз’яснення норм чинного законодавства
66 пенсіонерів області.

Для забезпечення комплексного консультування майбутніх пенсіонерів, а також тих, хто нещодавно вийшов на пенсію, в сервісних центрах продовжує працювати «Школа пенсіонера».

Надсилаються SMS-повідомлення про призначення/ перерахунок пенсії, отримання свідоцтв.

Функціонують такі форми роботи з громадянами, як «Дзвінок ввічливості» – для осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилось 80 і більше років.

Актуальна інформація постійно висвітлюється та оновлюється на доступних електронних ресурсах: інформаційній сторінці Головного управління у соціальної мережі Facebook, чат-боті Запорізького обласного контактного центру, 2 електронних виданнях м. Запоріжжя – “Індустріальне Запоріжжя” та “Місцеві вісті”, на вебсайтах та телеграм-каналах територіальних громад та районних адміністрацій.

background Layer 1