Пропустити навігацію

Про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду в області за підсумками 1 кварталу 2024 року

 

Протягом січня – березня 2024 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області продовжувалась робота щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян.

Забезпечено організацію прийому та розгляду звернень громадян, які надійшли різними засобами зв’язку: особисто, поштою, електронною поштою, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр», Запорізького обласного контактного центру.

Протягом звітного періоду спеціалістами сервісних центрів надано 102463 консультації, послуги та роз’яснень.

За допомогою єдиної безкоштовної телефонної “гарячої лінії” отримали відповіді з різних питань 23439 осіб.

За звітний квартал до управління Пенсійного фонду в області надійшло 6319 звернень громадян:

  • 41,5 % надійшли за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;

  • 23,2 % надійшли електронною поштою;

  • 13,3 % надані заявниками особисто або через уповноважених осіб;

  • 4,6 % з Державної установи «Урядовий контактний центр»;

  • 8,8 % звернень складають звернення ,які надійшли поштою;

  • 8,6 % відправлені іншими засобами зв’язку.

На особистих прийомах громадян, проведених керівництвом Головного управління отримали консультації та відповіді на звернення 73 громадянина.

Найчастіше громадяни звертались з питань перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 37,2 % від загальної кількості звернень, виплата пенсії через установи банку та поштові відділення — 9,9 %, виконання рішення судів – 5,9 %, роз’яснення норм чинного законодавства – 7,7 %, визначення права на призначення пенсії – 4,3 %, витребування довідок та інших матеріалів – 6,4 %, відображення даних в реєстрі застрахованих осіб – 2,3 %, призначення, перерахунок та виплата субсидій та пільг8,0 %, страхові виплати – 0,3 %, 18,0 % складають звернення з інших питань.

Протягом року зареєстровано 505 звернень з питань призначення, перерахунку або виплати житлових субсидій та пільг, 22 звернення з питань страхових виплат.

За підсумками моніторингу соціального стану заявників 83,8 % складають звернення від пенсіонерів, з них 32,3 % – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 0,4 % – від працюючих громадян та підприємців, 15,8 % – від інших громадян.

Поряд з наданням послуг стаціонарно у сервісних центрах, громадяни можуть отримати консультації та послуги на віддалених робочих місцях в територіальних громадах області.

Прийом та обслуговування здійснюється у 7 територіальних громадах та 6 центрах надання допомоги, на яких протягом кварталу надано 778 послуг.

Спеціалістами Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області опрацьовані звернення громадян, які подані протягом I кварталу в законодавчо визначені терміни.

background Layer 1