Пропустити навігацію

Підстави для оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності

Підставою для оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності є листок непрацездатності, виданий відповідно до чинних нормативно-правових актів, із зазначеними в ньому відповідними причинами тимчасової непрацездатності та акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання (отруєння) за формою, встановленою Порядком розслідування та обліку нещасним випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337.

Щоб отримати фінансування за листками непрацездатності з причиною непрацездатності, що пов’язана з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням, роботодавець має подати заяву-розрахунок з інформацією про нараховані застрахованій особі кошти.

background Layer 1