Пропустити навігацію

Про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду в області за підсумками І півріччя 2024 року

Про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду в області

за підсумками 1 півріччя 2024 року

Протягом І півріччя 2024 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області продовжувалась робота щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян.

Забезпечено організацію прийому та розгляду звернень громадян, які надійшли різними засобами зв’язку: особисто, поштою, електронною поштою, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр», Запорізького обласного контактного центру.

Протягом звітного періоду спеціалістами сервісних центрів надано 102463 консультації, послуги та роз’яснень.

За допомогою єдиної безкоштовної телефонної “гарячої лінії” отримали відповіді з різних питань 45363 особи.

Фахівці Головного управління надають весь спектр послуг в сервісних центрах, на віддалених робочих місцях в територіальних громадах, тощо.

Для задоволення потреб вимушено переміщених осіб додатково створені віддалені робочі місця в Центрах надання допомоги біженцям.

За звітний квартал до управління Пенсійного фонду в області надійшло 11866 звернень громадян:

  • 40,4 % надійшли за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;

  • 23,7 % надійшли електронною поштою;

  • 12,8 % надані заявниками особисто або через уповноважених осіб;

  • 4,4 % з Державної установи «Урядовий контактний центр»;

– 9,2 % звернень складають звернення ,які надійшли поштою;

  • 9,5 % відправлені іншими засобами зв’язку.

На особистих прийомах громадян, проведених керівництвом Головного управління отримали консультації та відповіді на звернення 154 громадянина.

Найчастіше громадяни звертались з питань перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 36,9 % від загальної кількості звернень, виплата пенсії через установи банку та поштові відділення — 9,9 %, виконання рішення судів – 5,9 %, роз’яснення норм чинного законодавства – 8,7 %, визначення права на призначення пенсії – 4,4 %, витребування довідок та інших матеріалів – 6,8 %, відображення даних в реєстрі застрахованих осіб – 2,0 %, призначення, перерахунок та виплата субсидій та пільг7,1 %, страхові виплати – 0,4 %, 17,9 % складають звернення з інших питань.

Протягом року зареєстровано 841 звернень з питань призначення, перерахунку або виплати житлових субсидій та пільг, 53 звернення з питань страхових виплат.

За підсумками моніторингу соціального стану заявників 84,2 % складають звернення від пенсіонерів, з них 37,3 % – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 0,6 % – від працюючих громадян та підприємців , 15,2 % – від інших громадян.

Звернення громадян, які подані протягом I півріччя до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області опрацьовані спеціалістами в законодавчо визначені терміни.

background Layer 1