Як внести зміни до пенсійної справи
Питання: Як внести зміни до пенсійної справи?
Відповідь:
Внесення змін до пенсійної справи можливо зробити як через безпосереднє звернення до сервісного центру, так і на вебпорталі Пенсійного фонду України. У другому випадку пенсіонеру необхідно:
-
авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
-
у боковому меню ліворуч обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення»;
-
у вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву, накласти електронний підпис та відправити до ПФУ.
Результати опрацювання заяви можна згодом переглянути у розділі «Мої звернення».
Зміни у пенсійну справу необхідно вносити у разі переведення виплати з пошти на банк, у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання (якщо пенсія доставляється на поштове відділення), у разі зміни паспортних даних тощо.