Пропустити навігацію

Увага та підтримка

Своєрідним зворотнім зв’язком, який дає можливість оцінити роботу фахівців сервісних центрів Головного управління, стали інтерв’ю, які дали пенсіонери-переселенці до обласного центру запорізькій журналістці Ірині Єгоровій.

Перша з її співрозмовниць — Ольга Сінєльнік — змушена була поїхати з Гуляйполя на початку війни. Попри те, що отримувала пенсію, — працювала. Звернулася до фахівців сервісного центру Олександрівського району м. Запоріжжя за консультацією щодо можливості збільшити розмір пенсії, і за їх порадою долучила до пенсійної справи необхідну довідку про зарплату.

Консультувалась також з інших питань: проведення перерахунку пенсійної виплати після звільнення з роботи, оформлення субсидії на сплату житлово-комунальних послуг тощо.

Спілкуванням з держслужбовцями задоволена: мала повну інформаційну підтримку і чуйне ставлення.

Валентина Воловик, внутрішньо переміщена особа з міста Пологи, розповіла кореспондентці свою гарну історію знайомства з працівниками Фонду через консультації щодо розрахунку та індексації пенсії, оформлення субсидії.

Жінка звернулась до фахівців відділу обслуговування і згодом, коли вирішували, чи варто чоловікові переходити з пенсії за віком на пенсію по інвалідності. Щоб нічого не забути, пенсіонерка навіть просила співробітників фонду записати потрібну інформацію на телефон!

Переселенці з тимчасово окупованої території довелося брати в сервісному центрі довідку для отримання допомоги у благодійній організації «Карітас», а також оформлювати допомогу на поховання чоловіка. І завжди, як зазначила пенсіонерка, приємно було бачити до себе людяне ставлення і максимальне сприяння вирішенню справи.

2 11 - Увага та підтримка

background Layer 1