Пропустити навігацію

Куди потрібно звертатися для внесення даних до реєстру пільговиків

ПитанняКуди потрібно звертатися для внесення даних до реєстру пільговиків?

Відповідь:

Відомості про пільговиків зберігаються в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги. Це – автоматизований ресурс, створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України. Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затверджене постановою Уряду від 29.01.2003 № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги».

Інформацію про пільговиків до Реєстру вносять фахівці територіальних органів Пенсійного фонду України. У разі необхідності відомості коригуються (наприклад, у пільговика змінились прізвище, місце проживання, статус тощо).

Заяву про внесення даних до Реєстру з необхідними документами пільговик може подати:

особисто звернувшись до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України, ЦНАПу або уповноваженої посадової особи виконавчого органу територіальної громади;

поштою – надіславши документи на адресу органу Пенсійного фонду України;

в електронній формі – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);

через застосунок «Дія».

background Layer 1