Про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду в області за підсумками 2024 року
Протягом 2024 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області продовжувалась робота щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян.
Забезпечено організацію прийому та розгляду звернень громадян, які надійшли різними засобами зв’язку: особисто, поштою, електронною поштою, за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, державної установи «Урядовий контактний центр», Запорізького обласного контактного центру.
Протягом звітного періоду спеціалістами сервісних центрів надано 430128 консультації, послуги та роз’яснень.
За допомогою телефонної “гарячої лінії” за єдиним багатоканальним номером отримали відповіді з різних питань 95272 особи.
Фахівці Головного управління надають весь спектр послуг в сервісних центрах, на віддалених робочих місцях в територіальних громадах, тощо.
Для задоволення потреб вимушено переміщених осіб додатково створені віддалені робочі місця в Центрах надання допомоги.
За звітний період до управління Пенсійного фонду в області надійшло 22850 звернень громадян:
-
40,8 % надійшли за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України;
-
23,5 % надійшли електронною поштою;
-
12,0 % надані заявниками особисто або через уповноважених осіб;
-
4,1 % з Державної установи «Урядовий контактний центр»;
– 9,1 % звернень складають звернення ,які надійшли поштою;
-
10,5 % відправлені іншими засобами зв’язку.
На особистих прийомах громадян, проведених керівництвом Головного управління, отримали консультації та відповіді на звернення 300 громадян.
Найчастіше громадяни звертались з питань перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії – 34,4 % від загальної кількості звернень, виплата пенсії через установи банку та поштові відділення — 11,1 %, роз’яснення норм чинного законодавства – 8,7 %, призначення, перерахунок та виплата субсидій та пільг — 8,4 %, витребування довідок та інших матеріалів – 7,3 %, подовження або поновлення виплати пенсії — 6,7 %, виконання рішення судів – 6,2 %, , визначення права на призначення пенсії – 4,6 %, відображення даних в реєстрі застрахованих осіб – 1,9 %, щодо електронної трудової книжки — 1,3 %, страхові виплати – 0,6 %, повідомлення про смерть пенсіонера – 0,5 %, 8,3 % складають звернення з інших питань.
Протягом року зареєстровано 1932 звернення з питань призначення, перерахунку або виплати житлових субсидій та пільг, 136 звернень з питань страхових виплат.
За підсумками моніторингу соціального стану заявників 83,2 % складають звернення від пенсіонерів, з них 35,1 % – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 0,6 % – від працюючих громадян, військовослужбовців та підприємців, 16,2 % – від інших громадян.
Звернення громадян, які надійшли протягом 2024 року до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області опрацьовані спеціалістами в законодавчо визначені терміни.