Що робити, якщо пенсійні кошти перестали надходити на банківську картку
Питання: Що робити, якщо пенсійні кошти перестали надходити на банківську картку?
Відповідь:
У цьому випадку, перш за все, необхідно з’ясувати в органах Пенсійного фонду України: чи проводилось нарахування пенсії у виплатному періоді? Для цього потрібно звернутись до будь-якого сервісного центру особисто або через вебпортал електронних послуг за адресою: https://portal.pfu.gov.ua, або зателефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду в Запорізькій області 0800-609-580.
Відповідно до ст. 49 Закону України № 1058 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» за рішенням органів Пенсійного фонду України виплата пенсії може припинятись: у разі призначення пенсії на підставі документів, що містять недостовірні відомості; на весь час проживання пенсіонера за кордоном, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України; у разі смерті пенсіонера.
Якщо з’ясовано, що нарахування пенсії продовжується, необхідно звернутись до банку для з’ясування підстав блокування картки.
Разом з цим, якщо суми пенсії та грошової допомоги одержуються за довіреністю більш як один рік або не було зняття коштів з рахунку більше як 1 рік, уповноважений банк інформує про це Пенсійний фонд України і виплата припиняється.
Для поновлення отримання пенсії одержувачу необхідно пройти процедуру ідентифікації особи через звернення до органу Пенсійного фонду України – фізично або за допомогою призначеної заздалегідь сесії відеоконференцзв’язку.