Електронна трудова книжка. Як до неї вносяться відомості і які можливості зазначеного електронного сервісу на вебпорталі Пенсійного фонду України
Питання: Електронна трудова книжка. Як до неї вносяться відомості і які можливості зазначеного електронного сервісу на вебпорталі Пенсійного фонду України?
Відповідь:
З 10 червня 2021 року в Україні офіційно впроваджено електронні трудові книжки, що значно спрощує взаємодію робітників і роботодавців із системою соціального страхування.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються до Пенсійного фонду України (далі — ПФУ) через вебпортал електронних послуг як працівником, так і роботодавцем у вигляді копій передбачених законодавством документів (сторінок трудової книжки, наказів про прийняття на роботу та звільнення з підприємства тощо), виготовлених через сканування, з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису.
У разі подання вказаних відомостей працівником, скановані копії всіх заповнених сторінок розділів «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження», «Відомості про заохочення» та вкладишу трудової книжки (за наявності), зроблені з оригіналу, подаються в кольоровому форматі; кожну сторінку трудової книжки можна завантажити як окремо у форматі JPG-файлу, так і у вигляді повного документу з усіма сторінками трудової книжки як PDF-файл.
Скористатися персональним електронним кабінетом на вебпорталі Пенсійного фонду будь-яка особа може для отримання довідки щодо підтвердження стажу роботи, перевірки достовірності розміщених даних, долучення у разі потреби необхідних документів для подальшого редагування внесеної інформації.