Детально – про електронні послуги для підприємців
Пенсійний фонд України не тільки активно запроваджує та розвиває власні електронні сервіси, але й проводить масштабну інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо їх можливостей.
Під час зустрічі представників влади та бізнесу за темою «Особливості застосування трудового законодавства у воєнний період», що відбулася в Запорізькій облдержадміністрації, перший заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в області Павло Науменко виступив з презентацією електронних послуг Фонду, корисних для суб’єктів, що здійснюють підприємницьку діяльність.
Павло Павлович поінформував про широкі можливості вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду і детально зупинився на окремих його сервісах, особливо зручних, а іноді і незамінних для представників бізнесу.
Йшлося, зокрема, про «Кабінет страхувальника» на вебпорталі, де роботодавці можуть отримувати оперативну інформацію про нараховані та сплачені страхові внески, перевіряти дані про своїх працівників у системі персоніфікованого обліку, подавати звіти та контролювати коректність відомостей про стаж та зарплату персоналу.
Перший заступник керівника Головного управління надав вичерпну інформацію щодо електронних лікарняних, які значно спрощують процес оформлення тимчасової непрацездатності, пенсійного калькулятора, що допомагає скорегувати розмір власних страхових внесків для отримання бажаної пенсії, мобільного застосунку «Пенсійний фонд».
Останній дає доступ користувачам до всіх послуг безпосередньо з телефону: можна отримувати інформацію про стаж, пенсію та соціальні виплати, сповіщення про нарахування та зміни, замовляти довідки «в один клік» та завантажувати їх на телефон.
Вебпортал Пенсійного фонду має зручне меню та посилання з підказками та роз’ясненнями, що робить його простим у користуванні, – підкреслив посадовець. Всі послуги вебпорталу безкоштовні, а персональна інформація громадян надійно захищена.