З новопризначеними керівниками сервісних центрів провели нараду
19 червня в головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області проведено нараду з новопризначеними керівниками сервісних центрів обслуговування громадян.
Відкрив засідання начальник головного управління Фонду в області Іван Заінчковський, який привітав начальників відділів та секторів обслуговування громадян із призначенням на відповідні посади. Відмітив, що головним пріоритетом у роботі сервісних центрів має бути дотримання єдиних стандартів надання послуг.
– Ми маємо надавати громадянам якісні послуги, створивши для цього комфортні умови у наших пунктах обслуговування, – наголосив очільник головного управління Фонду в області.
Заступник начальника головного управління Світлана Антонюк зупинилася на обговоренні окремих функціональних процесів в головному управління після завершення процедури централізації.
По завершенню наради для керівників підрозділів обслуговування громадян голова Житомирської обласної організації УТОГ Валерій Дем’янчук
та сурдоперекладач Людмила Клименко провели заняття – тренінг щодо вивчення жестової мови.
– Такі заняття є дуже корисними, адже дозволяють пенсійникам оволодіти основами жестової мови передусім як засобом комунікації з людьми із порушеннями слуху, – зауважила начальник управління обслуговування громадян Лариса Бабич.
Під час навчання тренери ознайомили присутніх із роботою нового «Сервісу-УТОГ», який забезпечує надання послуг за допомогою використання технологій онлайн – зв’язку.