Пропустити навігацію

Рішення колегії від 26 квітня 2018 року

Рішення колегії при начальнику головного управління від 26 квітня 2018 року №2-1

 

gerb - Рішення колегії від 26 квітня 2018 року

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

колегії при начальнику головного управління

 

26 квітня  2018 року м. Житомир                               № 2-1

Про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Житомирській області у  І кварталі  2018 року

Заслухавши доповідь першого заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління) Шмагуна О.С.  про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Житомирській області  у  І  кварталі 2018 року колегія відмічає.

Робота органів  Пенсійного фонду України (далі – Фонд) в Житомирській області у І кварталі 2018 року була спрямована на забезпечення своєчасної виплати пенсій, виконання планових завдань із надходження власних коштів та вдосконалення взаємодії з територіальними органами Державної фіскальної служби України в області із забезпечення надходження коштів від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), легалізації заробітної плати, забезпечення якісного обслуговування громадян, а також наближення надання пенсійних послуг до їх одержувачів.

До бюджету органів Фонду в області з усіх джерел фінансування надійшло 2343,4 млн.грн., що на 552,4  млн. грн. або на 30,8% більше, ніж у  відповідному періоді  минулого року.

Загальна сума видатків на виплату пенсій та грошової допомоги склала 2568,4 млн.грн., з яких 252,0 млн.грн. було профінансовано і виплачено у грудні 2017 року. У порівнянні з відповідним періодом минулого року це на 527,0 млн. грн. більше або на 25,8%.

Обсяг пенсійних виплат через поточні рахунки в банківських установах за січень – березень 2018 року склав 1526,5  млн.грн., що на 370,4  млн.грн. або на  32,0% перевищує   обсяги  відповідного періоду минулого року.

Станом на 01.04.2018 в установах банків, уповноважених на здійснення пенсійних виплат одержують пенсію 222,0 тис. осіб, що становить 57,7% від загальної чисельності одержувачів пенсій та грошової допомоги. Упродовж січня – березня поточного року чисельність цих пенсіонерів збільшилась на 4,4 тис. громадян або на 1,8%.

За рахунок виплати пенсій через банківські установи економія коштів Фонду за І квартал 2018 року розрахунково склала 16,0 млн.грн.

Упродовж звітного періоду головним управлінням та об’єднаними управліннями Фонду в Житомирській області (далі – підпорядковані управління) призначено  2707 нових пенсій, що на 683 пенсій менше, ніж за відповідний період 2017 року. Встановлено  74 особам пенсії за особливі заслуги перед Україною.

В середньому пенсії призначаються (перераховуються) протягом 4,2  днів.  Разом з тим, допущено порушення термінів відпрацювання заяв з призначення (перерахунків) пенсій Попільнянським та Андрушівським відділами з питань призначення та перерахунку пенсій Андрушівського об’єднаного управління,  Олевським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Ємільчинського об’єднаного управління, Радомишльським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій  Коростишівського об’єднаного управління та Бердичівським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Бердичівського об’єднаного управління.

Органами Фонду в області продовжено  реалізацію чергових кроків впровадження Урядової  пенсійної реформи, зокрема:

– з 1 квітня 2018 року  на виконання частини 4 статті 42 Закону України від 09 липня 2003 року№1058-ІV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»  проведено автоматизованим шляхом без додаткового звернення пенсіонерів перерахунок  пенсій 99,1 тис. особам, які продовжували працювати після виходу на пенсію, набули страхового стажу, але не звернулися за перерахунком до органів Пенсійного фонду України. Середній розмір підвищення становить 26 грн. Додатково на виплату перерахованих пенсій спрямовано 2,6 млн.грн. Не пройшли автоматизований перерахунок пенсій 24238 особам (кандидатів), які потребують індивідуального опрацювання;

– на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2005 року №713 “Про внесення змін до пункту 7 Порядку призначення і виплати пенсій за вислугу років працівникам льотно – випробного складу цивільної авіації” проведено  індивідуально – масовий перерахунок пенсій 72 особам. Середній розмір підвищення становить майже 1500 грн;

–  на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року  №103 “Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби та деяким іншим категоріям осіб”, на підставі довідок про розмір грошового забезпечення, що надійшли  від уповноважених органів проведено перерахунки пенсій майже 25,4 тис. «військових» пенсіонерів. Середній розмір підвищення становить  1071,7 грн. Додатково на виплату перерахованих пенсій спрямовано 86,2 млн.грн.

Станом на 1 квітня 2018 року на виконання Порядку погашення заборгованості за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014  року №440, від органів державної виконавчої служби області  надійшло 19,9 тис. повідомлень на загальну суму 171,8  млн. грн.

Згідно з реєстром судових рішень, якими на органи Фонду покладено зобов’язання вчинити дії щодо призначення (перерахунку) і виплати пенсії станом на 1 квітня 2018 року залишаються невиконаними в частині виплати   71 тис. судових рішень на загальну суму 339,7 млн. грн.

План власних надходжень за  січень – березень 2018 року  виконано на 122,9%. Понад план надійшло 2,3 млн.грн. Не забезпечено виконання планового завдання Коростенським об’єднаними управлінням. 

Надходження коштів до Державного бюджету України із збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій склали 13,1 млн.грн. – планові показники виконано на 124,7%.

Загальна заборгованість із платежів до Пенсійного фонду збільшилась на 549,1 тис.грн. або на 100,3%. Борг платників, крім підприємств що перебувають на різних стадіях банкрутства, збільшився на 101,3% або на 1439,2 тис.грн. Збільшення такого боргу відбулось в переважній більшості об’єднаних управлінь.

В рахунок погашення боргу від економічно активних платників надійшло 1412,9 тис грн., що становить 7,1% від загальної суми боргу. Нижче середньо обласного даний показник в Овруцькому (0,6%), Бердичівському (0,7%) та Ємільчинському (1,3%) об’єднаних управліннях.

На виконанні в органах Державної виконавчої служби перебуває виконавчих документів про стягнення  страхових внесків та невідшкодованих фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, на суму 91,5 млн.грн. В рахунок погашення боргу надійшло 2,4 млн.грн., що становить 2,6% від загальної суми боргу яка перебуває на примусовому виконанні.

За різних стадіях банкрутства, відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», перебуває 56 підприємств, які мають заборгованість до Фонду на суму 61,5 млн. грн. Заборгованість платників від загального боргу становить  в Житомирському об’єднаному управлінні 47,8% та 19,0% і 13,5% у Коростенському та Бердичівському об’єднаних управліннях відповідно.

За даними звітності з єдиного соціального внеску за лютий 2018 року меншу за мінімальну заробітну плату отримують 9,1 % застрахованих осіб. Найбільша частка таких працівників в Овруцькому (14,8%), Ружинському (12,8%), Андрушівському (12,6%), Коростишівському (11,7%) районах.

Поінформовано соціальних партнерів щодо 441 роботодавця, які виплачують заробітну плату в межах менше мінімально встановленого рівня та   органи місцевого самоврядування  щодо 1225 роботодавців.

Органам Державної фіскальної служби в області надано інформацію  щодо  411 страхувальників, які не здійснили доплату до мінімального розміру єдиного внеску, стосовно 760 застрахованих осіб. Органам Держпраці направлено інформацію щодо  1151 страхувальника, у яких встановлено ознаки недотримання законодавства про працю. За направленими матеріалами проведено 40 перевірок, порушення виявлено у 26 платників щодо 128 застрахованих осіб, складено  13 протоколів.

Потребує покращення робота щодо проведення моніторингу з питань легалізації заробітної плати в Ємільчинському та Андрушівському об’єднаних управліннях.

За результатами спільної роботи легалізовано працю 962 осіб.

Одним із пріоритетних і значимих напрямків діяльності органів Фонду області є робота, спрямована на підвищення якості обслуговування громадян, забезпечення повноти та оперативності надання пенсійних послуг та наближенні  їх надання до одержувачів.

Упродовж І кварталу 2018 року підрозділами з обслуговування громадян надано майже 74 тис. пенсійних послуг, що на 3% більше  відповідного періоду минулого року.

Станом на 24.04.2018  органами Фонду в області створено 33 сервісних центри обслуговування громадян в 28 об’єднаних територіальних громадах та 3 мікрорайонах м.Бердичева,  в  яких 13 віддалених  робочих місць  створено упродовж січня – березня  поточного року.

Упродовж І кварталу 2018 року спеціалістами з обслуговування громадян  на віддалених робочих місцях  надано 1,2  тис.  пенсійних послуг. 

На веб-порталі Пенсійного фонду України станом на 20.04.2018 зареєстровано майже 60 тис. користувачів області, з яких понад 17,2 тис. користувачів зареєстровано упродовж січня – березня поточного року. У І кварталі 2018 року належним чином організували роботу у даному напрямку Житомирське та  Бердичівське об’єднанні управління.

У напрямку комунікацій органами Фонду в області, упродовж звітного періоду проведено майже 600 інформаційних заходів,  що на 30% більше у порівнянні  з відповідним періодом минулого року.

           Враховуючи вищевикладене та з метою забезпечення сталого фінансування пенсійних виплат, колегія  

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію першого заступника начальника головного управління Шмагуна О.С. про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Житомирській області у І  кварталі 2018 року, взяти до уваги.
  2. Заступникам начальника головного управління, начальнику відділу персоналу та організаційно – інформаційної роботи (Лаворчук В.М.), керівникам самостійних структурних підрозділів в складі головного управління переглянути завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців територіальних управлінь Фонду за підсумками роботи у І кварталі 2018 року та у разі необхідності, внести зміни до відповідних завдань (додаток 6 Типового порядку проведення оцінювання результаті службової діяльності державних службовців), про результати поінформувати Пенсійний фонд України до 15 травня.
  3. Начальнику фінансово – економічного управління – головному бухгалтеру (Коник А.М.):

1) упродовж травня – червня забезпечити участь та підготовку відповідних матеріалів до засідань робочих груп з питань легалізації зайнятості населення та заробітної плати, активізацію роботи по виявленню фактів використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 14901/1/1-18;

2)  у строк до 1 червня  звернутись до органів Міністерства юстиції України в області щодо участі органів Пенсійного фонду України в області  у роботі мобільних груп та штабів з ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати.

  1. Начальнику фінансово – економічного управління – головному бухгалтеру (Коник А.М.), начальнику управління з координації та контролю за виплатою пенсій (Антонович В.П.), заступнику начальника управління – начальнику відділу з питань призначення пенсій військовослужбовцям та членам їх сімей   управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян  (Коляда І.В.), заступнику начальника управління –  начальнику відділу з питань призначення пенсій управління  пенсійного забезпечення головного  управління (Козаченко І.В.),  начальникам підпорядкованих управлінь впровадити дієвий контроль за видатками при формуванні потреби в коштах з детальним аналізом сум та причин, що вплинули на її зміну у порівнянні з плановими показниками та щомісячно до 2 числа інформувати Пенсійний фонд України.
  2. Заступнику начальника управління – начальнику загального відділу управління адміністративно – господарського забезпечення (Петракович К.М.) забезпечити реєстрацію (осучаснення даних) в Єдиній базі даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень, передбаченій постановою Кабінету Міністрів України від 05.01.2011 № 5 “Про затвердження Положення про Єдину базу даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень”  та  проводити перевірку актуальності даних один раз на півріччя, а в разі зміни даних – невідкладно здійснювати їх коригування.
  3. Начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів (Ковальов В.В.), начальнику фінансово – економічного управління – головному бухгалтеру (Коник А.М.), начальнику відділу персоналу та організаційно – інформаційної роботи (Лаворчук В.М.), начальникам підпорядкованих управлінь внести зміни до положень про структурні підрозділи та штатних розписів (відповідно примітки 5 до Схеми посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів у 2018 році, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року №15 із змінами) збільшивши посадові оклади державних службовців, які безпосередньо виконують функції із забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту, безпеки інформаційних технологій на 20 %.
  4. Начальнику відділу персоналу та організаційно – інформаційної роботи (Лаворчук В.М.), начальникам підпорядкованих управлінь:

1) забезпечити наповнення розділів та регулярне оновлення інформаційної  сторінки головного управління на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

2)  забезпечити розміщення отриманих відео матеріалів/інформаційних довідників в місцях, де здійснюється обслуговування громадян та використання отриманих роликів про веб-портал електронних послуг Фонду під час проведення інформаційно-роз’яснювальних заходів.

  1. Начальнику юридичного відділу (Перепелиця П.П.), начальникам підпорядкованих управлінь запровадити систематичні контрольні заходи щодо виконання працівниками, які здійснюють представництво в суді, процесуальних обов’язків, покладених судом на учасника справи, зокрема ухвал суду про надання доказів, усунення недоліків, забезпечення позову.
  2. Начальнику фінансово – економічного управління – головному бухгалтеру (Коник А.М.), начальникам підпорядкованих управлінь:

1)  забезпечити виконання планових показників надходження власних коштів до бюджету Фонду та збору з окремих господарських операцій  у 2018 році у повному обсязі, зокрема вжити заходи із погашення заборгованості економічно активних платників;

2)  взяти під особистий контроль виконання Плану заходів по виявленню фактів використання праці неоформлених працівників, затверджений Пенсійним Фондом України, Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України та погоджений із спільним представницьким органом (далі – СПО) об’єднань профспілок та СПО сторони роботодавців на національному рівні у строки, визначені планом заходів;

3) постійно проводити спільну роботу з органами Державної фіскальної служби України в області щодо скорочення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування фізичних осіб –підприємців;

4) у строк до 1 липня поінформувати фізичних осіб – підприємців (індивідуально) щодо неврахування страхового стажу за періоди підприємницької діяльності за які не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

5)  проводити роботу з арбітражними керуючими щодо вжиття заходів  із погашення заборгованості платників, що перебувають на різних стадіях банкрутства;

6) забезпечити належний контроль за встановленням та виплатою стимулюючих виплат (надбавок, премій) працівникам територіальних органів Фонду в області.  

  1. Начальникам підпорядкованих управлінь:

1) забезпечити відпрацювання пенсій кандидатам на індивідуально – масові перерахунки пенсій з 01.04.2018 року;

2) контролювати здійснення своєчасного проведення перерахунків пенсій відповідно до частини другої ст.28 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;

3)  продовжити  роботу щодо залучення пенсіонерів для отримання пенсії через банківські установи;

4) контролювати підготовку документів відповідно до Порядку погашення заборгованості за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №440 від 03.09.2014;

5) продовжити роботу щодо створення віддалених робочих місць  в об’єднаних територіальних громадах області;

6) тримати на  контролі належну організацію прийому та обслуговування громадян, які звертаються до органів Фонду в області;

7) постійно проводити роботу щодо підвищення рівня кваліфікації та професійної підготовки спеціалістів управлінь.

 

Голова колегії   І. А. Заінчковський

 

 

Рішення колегії при начальнику головного управління від 26 квітня 2018 року №2-2

 

gerb - Рішення колегії від 26 квітня 2018 року

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

колегії при начальнику головного управління

 

26 квітня  2018 року м. Житомир                               № 2-2

 

Про підсумки роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю за 2017 рік та І квартал 2018 року, основні завдання щодо підвищення ефективності контролю та виконання вимог антикорупційного законодавства

Заслухавши доповідь начальника управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління) Барановського О.В. про підсумки роботи управління  внутрішнього аудиту та фінансового контролю за 2017 рік та І квартал 2018 року, основні завдання щодо підвищення ефективності контролю та виконання вимог антикорупційного законодавства колегія відмічає.

Головним управлінням Пенсійного фонду України (далі – Фонд) в області забезпечено контроль за діяльністю об’єднаних управлінь Фонду в області (далі – підпорядковані управління), спрямований на удосконалення системою управління коштами, запобігання фактам незаконного та неефективного їх використання, а також за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування вимог законодавства. Також, здійснюються заходи, спрямовані на мінімізацію корупційних ризиків, попередження виникнення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень.

Упродовж 2017 року проведено 7 внутрішніх аудитів та 7 інших контрольних заходів, за І квартал 2018 року проведено 1 внутрішній аудит. У 90% перевірених об’єктів виявлено порушень вимог чинного законодавства на загальну суму 1358,3 тис.грн., в т.ч. за  2017 рік – 1101,9 тис.грн.

Зокрема, при проведені аудиторських досліджень діяльності підпорядкованих управлінь, виявлено факти не направлення для відшкодування підприємствам, установам та організаціям розрахунків фактичних витрат Фонду з виплати та доставки пенсій, призначених на пільгових умовах на загальну суму 542,4 тис.грн., у тому числі за 2017 рік –  315,3 тис.грн. Найбільші суми виявлено в Коростенському (227,1 тис.грн.), в Бердичівському (173 тис.грн.) та в Житомирському об’єднаних управліннях (62,3 тис.грн.).

В усіх перевірених підпорядкованих управліннях виявлено порушення при призначенні пенсій та проведенні їх перерахунків, за результатами яких встановлено переплат пенсій на загальну суму 51,3 тис.грн., у тому числі за 2017 рік – 31,1 тис.грн.  та недоплат пенсій на загальну суму 45,3 тис.грн., у тому числі за 2017 рік – 38,2 тис.грн.

Найбільші суми переплат пенсій виявлено в Коростенському 20,1 тис.грн.), в Новоград-Волинському (18,2 тис.грн.) та Житомирському об’єднаних управліннях (9,6 тис.грн.).

Крім того, встановлено порушення вимог чинного законодавства при використанні коштів на утримання апарату підпорядкованих управлінь на загальну суму 719,4 тис.грн., у тому числі за 2017 рік – 717,5 тис.грн., зокрема: переплат заробітної плати в загальній сумі 46,8 тис.грн., недоплат заробітної плати на загальну суму 37,0 тис.грн., зайвого нарахування та перерахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 8,4 тис.грн., лишки матеріальних цінностей на загальну суму 3 тис.грн., заниження в обліку вартості основних засобів на загальну суму 8 тис.грн., недоліки у веденні бухгалтерського обліку та фінансової звітності на загальну суму 5,0 тис.грн., завищення вартості орендованої будівлі на суму 609,3 тис.грн.

Найбільші суми фінансових порушень виявлено в Новоград-Волинському (614,8 тис.грн.), Андрушівському (44,5 тис.грн.), Житомирському (30,9 тис.грн.) об’єднаних управліннях.

В Андрушівському, Хорошівському, Коростишівському, Житомирському, Овруцькому об’єднаних управліннях виявлено порушення в оформленні інвентаризаційних описів, присвоєнні нових інвентарних номерів та веденні карток обліку основних засобів.

В усіх підпорядкованих управліннях встановлено порушення вимог Типової інструкції з діловодства, затвердженої наказом Пенсійного фону України 05.12.2012 №182 та Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5.

За результатами проведених внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів територіальним управлінням надано 94 рекомендацій, які прийняті до виконання керівництвом підпорядкованих управлінь. Прийнято 34 управлінських рішень, відповідно до яких притягнуто до відповідальності 2 працівників.

Станом на 01.04.2018 із загальної суми виявлених порушень поновлено та відшкодовано коштів в загальній сумі 1243,3 тис. грн. або 92% від виявлених.

За 2017 рік та І квартал 2018 року  проведено перевірки суб’єктів господарювання відповідно 11395 та 4086, з яких 13,6 тис. перевірок або 89% з питань достовірності документів, наданих для призначення (перерахунку) пенсій. За результатами  вищезазначених перевірок попереджено недостовірне подання документів, які враховуються при призначенні (перерахунку) пенсій  у 928 випадках, що складає 7% від загальної кількості перевірених.

Також, 1019 перевірок або 7% з питань цільового використання коштів Фонду та 793 або 6% позапланових перевірок суб’єктів господарської діяльності. За результатами проведених перевірок виявлено порушень на загальну суму 98,1 тис.грн., з них порушень на суму 48,5 тис.грн. при проведені позапланових перевірок суб’єктів господарської.

З метою реалізації державної антикорупційної політики та виконання Антикорупційної програми на 2017 рік, розроблено та затверджено заходи антикорупційного спрямування на відповідний рік. Забезпечується щоквартальний моніторинг стану виконання передбачених завдань.

Пріоритетним напрямом роботи залишається проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо основних положень антикорупційного законодавства та попередження можливих правопорушень, запобігання виникненню конфлікту інтересів та його врегулювання. За 2017 рік  та І квартал 2018 року проведено 187 семінарів, нарад, лекцій тощо, в засобах масової інформації  оприлюднені 45 статей, роз’яснень, коментарів антикорупційного спрямування. Вказана робота потребує вдосконалення та активізації в Андрушівському, Коростишівському, Ємільчинському, Хорошівському, Житомирському  об’єднаних управліннях.

Упродовж 2017 року та І кварталу 2018 року проводилось тестування працівників територіальних  управлінь Фонду в області для визначення рівня знань антикорупційного законодавства та законодавства про державну службу,  результати  якого свідчать про достатній рівень знань спеціалістів.

В практику роботи впроваджуються різноманітні методи попередження та протидії корупційним проявам. У 92 % всіх приміщень органів Фонду області, в яких здійснюється обслуговування громадян, забезпечується відеофіксація під час проведення прийому громадян. Також впроваджено відеофіксацію прийому громадян в сервісних центрах в  м.Бердичеві та с.Корчак Житомирського району.

Для забезпечення відкритості та прозорості діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави, забезпечено контроль за своєчасністю подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. Встановлено факти неподання декларацій за 2016 рік  23 особами, за 2017 рік 2 особи подали декларації несвоєчасно,  9 осіб не подали декларації після звільнення з державної служби. У всіх випадках повідомлено Національне агентство з питань запобігання корупції.

Потребує вдосконалення роботи із запобігання корупційних проявів в Новоград – Волинському та Ємільчинському  об’єднаних управліннях про, що свідчить кількість звернень та повідомлень до головного управління про можливі корупційні правопорушення.

Забезпечується постійний моніторинг додержання державними службовцями антикорупційного законодавства, насамперед, обмеження спільної роботи близьких осіб, щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, щодо пенсійного забезпечення працівників територіальних управлінь Фонду області, членів їх сімей з метою контролю за своєчасним вжиттям заходів, спрямованих на запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

Враховуючи вищевикладене, колегія при начальнику головного управління

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію начальника управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Барановського О.В. про підсумки роботи управління внутрішнього аудитів та фінансового контролю за 2017 рік та І квартал 2018 року, основні завдання щодо підвищення ефективності контролю та виконання вимог антикорупційного законодавства взяти до відома.
  2. Начальнику управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління (Барановський О.В.) забезпечити підвищення якості проведення аудиторських досліджень, зокрема зосередити увагу на запобіганні фактів незаконного, неефективного та нецільового використання коштів Фонду та інших порушень законодавства.
  3. Начальнику управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління (Барановський О.В.), начальникам підпорядкованих управлінь забезпечити контроль за поданням декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, насамперед, особами при їх звільненні із займаної посади в органах Пенсійного фонду України в області, та додержання термінів повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій
  4. Начальникам самостійних структурних підрозділів в складі головного управління продовжити роботу, спрямовану на запобігання незаконному та нецільовому використанню коштів Фонду, інших порушень законодавства.
  5. Начальникам підпорядкованих управлінь:

1) переглянути стан внутрішнього контролю спрямувавши його на дотримання норм діючого законодавства при призначенні (перерахунку) пенсій, на своєчасність та повноту направлення для відшкодування підприємствам, установам та організаціям розрахунки фактичних витрат з виплати та доставки пенсій, призначених на пільгових умовах, ведення бухгалтерського обліку; Забезпечити режим жорсткої економії коштів на утримання апарату очолюваних управлінь. Вжити додаткових заходів щодо повноти відшкодування виявлених контрольними заходами коштів.

2) активізувати консультаційну і роз’яснювальну роботу, спрямовану на попередження виникнення порушень законодавства, що виявляються під час проведення контрольних заходів, а також із запобігання корупційних проявів;

3) спрямувати роботу на реалізацію визначених завдань загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції;

4) підвищити ефективність механізмів контролю за дотриманням обмежень, заборон та інших вимог, встановлених законодавчими та нормативними актами. Забезпечити проведення навчальних, консультаційно-роз’яснювальних заходів та  періодичної оцінки рівня знань працівників органів Фонду з антикорупційного законодавства та законодавства про державну службу.

  1. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.
Голова колегії   І. А. Заінчковський

 

 

Рішення колегії при начальнику головного управління від 26 квітня 2018 року №2-3

 

gerb - Рішення колегії від 26 квітня 2018 року

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

колегії при начальнику головного управління

 

26 квітня  2018 року м. Житомир                               № 2-3

 

Про результати перевірок органами праці та соціального захисту населення додержання вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій, здійснюваних заходів щодо усунення виявлених порушень та попередження їх виникнення

Заслухавши доповідь заступника начальника управління – начальника відділу з питань призначення пенсій  управління  пенсійного забезпечення  головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління) Козаченко І.В. про результати перевірок органами праці та соціального захисту населення додержання вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій, здійснюваних заходів щодо усунення виявлених у 2017 році порушень та попередження їх виникнення колегія відмічає.

Упродовж 2017 року органами праці та соціального захисту населення перевірено 30,9 тис. пенсійних справ або 95% від призначених та перерахованих пенсійних справ.

Порушення чинного законодавства при призначенні пенсій упродовж  2017 року  було встановлено у 20 пенсійних справах, що становить 0,17% від загальної кількості перевірених пенсійних справ.

В порівнянні з 2016 роком кількість встановлених порушень при призначенні пенсій зменшилась на 13 випадків  або на 40%.

До недоплат та переплат пенсій при їх призначенні призвели 13 порушень або 0,1% від загальної кількості перевірених пенсійних справ. Інші порушення – 7 випадків не вплинули на розмір пенсії.

Переплати пенсій встановлено у  3 випадках на суму 1376,23 грн., а недоплати –  в 10 випадках на суму 4851,43 грн.

Найбільший відсоток порушень при призначенні пенсій допущено Бердичівським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Бердичівського  об’єднаного управління (0,64%), Попільнянським  відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Андрушівського об’єднаного управління (0,59%), Житомирським районним та міським відділами з питань призначення та перерахунку пенсій Житомирського об’єднаного управління (відповідно 0,46% та 0,31%).

Порушення чинного законодавства при перерахунках пенсій упродовж 2017 року встановлено у 30 пенсійних справах, що становить 0,16% від загальної кількості перевірених пенсійних справ.

Порівняно з 2016 роком кількість встановлених порушень при перерахунку пенсій зменшилась на 20 порушень  або на 33%.

До недоплат та переплат пенсій при їх перерахунках призвели 16 порушень або 0,08% від загальної кількості перевірених пенсійних справ, 8 недоплат встановлені під час виплати пенсій або 0,04%. Інші   порушення – 6  випадків (0,03% від загальної кількості перевірених пенсійних справ) не вплинули на розмір пенсії.

В результаті перевірок встановлено 6 випадків переплат пенсій на загальну суму 2465,23 грн. та 10 випадків недоплат пенсій на загальну суму 3279,41 грн.

Найбільший відсоток порушень при перерахунку пенсій допущено Попільнянським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Андрушівського об’єднаного управління – 0,75%, Житомирським районним та міським відділами з питань призначення та перерахунку пенсій Житомирського об’єднаного управління (відповідно 0,68% та 0,40%) та Бердичівським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Бердичівського об’єднаного управління  (0,39%).

В результаті вжитих заходів кількість виявлених порушень у порівнянні з 2016 роком зменшилась на 32 випадки або на 40% .

Враховуючи вищевикладене, колегія  при начальнику головного управління

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію заступника начальника управління – начальника відділу з питань призначення пенсій  управління  пенсійного забезпечення                             Козаченко І.В.  про результати перевірок органами праці та соціального захисту населення додержання вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій, здійснюваних заходів щодо усунення виявлених порушень та попередження їх виникнення  взяти до відома.
  2. Начальнику управління пенсійного забезпечення головного управління (Куц В.В.) продовжити проводити аналіз перевірок та щоквартально надсилати їх результати з оглядовими листами до підпорядкованих управлінь та розглядати на нарадах із першими заступниками (заступниками) начальників підпорядкованих управлінь, які згідно функціонального розподілу обов’язків спрямовують, координують та контролюють пенсійну службу.
  3. Начальникам Андрушівського (Стасишена І.В.), Бердичівського (Пихир Н.І.), Житомирського (Макшаєва Н.В.) об’єднаних управлінь:

1) провести детальний аналіз порушень, виявлених органами праці та соціального захисту населення у 2017 році та вжити заходів з метою недопущення  таких порушень в подальшій роботі;

2) звернути увагу спеціалістів, які готують рішення про призначення та  перерахунки пенсій та спеціалістів, які перевіряють правильність призначення (перерахунків) пенсій, на якість підготовки документів пенсійних справ.

  1. Начальникам підпорядкованих  управлінь:

1) упродовж ІІ кварталу поточного року розглянути матеріали перевірок органами праці та соціального захисту населення додержання вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій на нарадах за участю представників органів праці та соціального захисту населення;

2) забезпечити неухильне дотримання вимог чинного законодавства  при  призначенні /перерахунках пенсій;

3) в обов’язковому порядку  визначати доцільний варіант обчислення пенсії при призначенні (перерахунках) пенсій.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника начальника головного управління Антонюк С.М.
Голова колегії   І. А. Заінчковський

background Layer 1