Пропустити навігацію

Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж І півріччя 2019 року

zvernennya - Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж І півріччя 2019 рокуУ І півріччі 2019 року органами Фонду в області було зареєстровано    10,5 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 8 відсотків меньше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Зменшення відбулось за рахунок суттєвого скорочення кількості письмових звернень пенсіонерів силових структур з питання проведення перерахунку пенсій з урахуванням їх грошового забезпечення, а також завдяки  відсутності звернень з питань осучаснення пенсій з 01.10.2017, всплеск яких тримався з листопада 2017 до лютого 2018 року.

За письмовими роз’ясненнями до органів Фонду в області звернулося   майже 3,6 тис.громадян, що на 13 відсотків меньше від аналогічного періоду минулого року.

Проте слід відмітити, що із загальної кількості письмових звернень збільшилась кількість електронних звернень, які надходять від Державної установи «Урядовий контактний центр». Так у звітному періоді зареєстровано 1087 таких звернень, що в 1,8 разів більше показника минулого року (619).

Також поступово збільшується кількість звернень громадян , які надходять через Веб-портал електронних послуг – у звітному періоді зареєстровано 391 звернення, що в 1,3 рази більше показника минулого року. Піднімалися питання щодо надання роз’яснень щодо діючого пенсійного законодавства, перегляду розміру пенсійних виплат, з питань достовірності відображення даних в особистому кабінеті, а також значна кількість звернень з питань роботи самого Веб-порталу. 

Впродовж звітного періоду на особистому прийомі в органах Фонду в області було прийнято 5,2 тис. відвідувачів, що складає 50% від загальної кількості звернень громадян.

В своїх письмових зверненнях до органів Фонду, в тому числі й на особистих прийомах, громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 2225 звернень, підвищення розміру пенсії – 2004 звернень,  роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1364 звернень, визначення права на пенсію – 356 звернень, а також виконання рішення суду –  217 звернень.

Протягом І півріччя 2019 року до органів Фонду надійшло 34 повторних звернення громадян. Слід зазаначити, що з числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено, проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

Для зменшення кількості звернень та попередження випадків їх повторних звернень в органах Фонду продовжують роботу постійно діючі «гарячі» телефонні лінії, так у звітному періоді 5900 громадян отримали консультаційну підтримку.

З метою реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення фахівцями Фонду в області здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання пенсіонерів, на яких у звітному періоді прийнято 1689 громадян, що  складає 16 відсотків від загальної кількості звернень громадян.

Також було проведено 46 виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

За послугами, консультаціями та роз’ясненнями до підрозділів з обслуговування громадян звернулося майже 153 тис. громадян, що лишилось на рівні показника минулого року (152 тис. громадян).

Стан розгляду звернень громадян є одним з основних питань діяльності Фонду, які постійно розглядаються на апаратних нарадах та колегіях головного управління, продовжують здійснюватися заходи задля побудови найбільш удосконаленої системи обслуговування громадян.

background Layer 1