Для бухгалтерів та керівників підприємств провели практикум щодо особливостей заповнення звітності
Фахівці Житомирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області спільно із головою Житомирського осередку громадської організації “Всеукраїнський бухгалтерський клуб”, директором представництва групи компаній «БАЛАНС» провели семінар – практикум для бухгалтерів та керівників підприємств міста.
Під час семінару – навчання, начальник відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації об’єднаного управління Інна Баранова розповіла присутнім про основні зміни, які відбулись у формуванні звітності єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску.
Слухачів семінару зацікавила можливість отримувати низку пенсійних послуг дистанційно. Як повідомила присутнім фахівець Фонду: «За допомогою електронного цифрового підпису, кожна особа має можливість замовити послугу СМС – інформування безпосередньо на веб- порталі, не звертаючись до органів Пенсійного фонду України і в подальшому щомісячно отримувати повідомлення про розмір сплачених страхових внесків».
Для кращого сприйняття інформації представник Фонду продемонструвала роз’яснювальні відеоролики про порядок налаштування зручних і корисних електронних послуг пенсійної служби.