Пропустити навігацію

Рішення колегії від 25 жовтня 2019 року

Рішення колегії від 25 жовтня 2019 року № 4-1

gerb - Рішення колегії від 25 жовтня 2019 року

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В  ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

25 жовтня 2019 року м. Житомир  № 4-1

 Про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за 9 місяців 2019 року, виконання заходів спрямованих на дотримання стандартів обслуговування громадян

Заслухавши інформацію першого заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області  Шмагуна О. С. про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за 9 місяців 2019 року, виконання заходів спрямованих на дотримання стандартів обслуговування громадян, колегія відмічає.

Робота головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління)  упродовж січня – вересня 2019 року була спрямована на реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення, забезпечення своєчасної виплати пенсій 376,0 тис. пенсіонерам області, посилення взаємодії з органами влади, спрямованої на забезпечення надходжень до бюджету Фонду.

До бюджету головного управління з усіх джерел фінансування надійшло 9077,0 млн грн, що на 1368,0 млн грн або на 17,7% більше, ніж за 9 місяців 2018 року.

Загальна сума видатків на виплату пенсій та грошової допомоги склала 8965,2 млн грн, що на 1102,5 млн грн більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. На виплату монетизованих субсидій пенсіонерам області спрямовано 431,1 млн грн. 

Станом на 1 жовтня 2019 року обсяг пенсійних виплат через поточні рахунки в банківських установах склав 5760,4 млн грн, що на 967,0 млн грн або на 20,2% перевищує відповідні обсяги січня – вересня 2018 року.

Станом на 01.10.2019 в установах банків, уповноважених на здійснення пенсійних виплат одержують пенсію 233,9 тис. осіб, що становить 62,2% від загальної чисельності одержувачів пенсій та грошової допомоги.  У порівнянні з відповідним періодом минулого року чисельність цих пенсіонерів збільшилась на 10,5 тис. громадян або на 3,7%.

За рахунок виплати пенсій через банківські установи економія коштів Фонду за січень – вересень поточного року розрахунково склала 62 млн грн.

Упродовж звітного періоду органами Фонду в області призначено 10,7 тис. нових пенсій, що на 806 пенсій більше, ніж за  9 місяців 2018 року,  проведено 37,4 тис. індивідуальних перерахунків пенсій, 188 особам встановлено пенсії за особливі заслуги перед Україною.

Середній розмір пенсії станом на 01.10.2019 становить 2626,64 грн, що на 398,2 грн або на 17,9% більше відповідного періоду минулого року.

Упродовж 9 місяців 2019 року в централізованому електронному журналі реєстрації рішень про призначення, відстрочку часу призначення, перерахунку пенсій, переведення з одного  виду пенсій на інший (або їх відмову) згідно  електронного журналу Форма 10, зареєстровано 30,9 тис. заяв щодо призначення  (перерахунку) пенсій. В середньому пенсії призначаються (перераховуються) упродовж 6,8 днів. 

Триває робота щодо інвентаризації пенсійних справ. Зокрема, проінвентаризовано 280,3 тис. пенсійних справ або 80% від їх загальної кількості. Потребує активізація роботи відділів з питань перерахунків пенсій управління застосування пенсійного законодавства  №  4, № 7,  № 11,  № 13- 16 та  №20.

Для забезпечення оцифрування пенсійних справ створено відділ ретроконверсії, штатна чисельність якого становить 26 одиниць. Укомплектованість станом на 25.10.2019  складає  97 %.

Для впровадження технології оцифрування пенсійних справ встановлено 5 сканерів, 23 робочі станції, сервер та мережеве обладнання.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року №649 «Питання погашення заборгованості з пенсійних виплат за рішеннями суду» до Реєстру судових рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою внесено 12,3 тис. судових рішень, з яких по 3323 рішенням  виплачено коштів на суму 37,6 млн грн.

До Пенсійного фонду України надійшло 3686,5 млн грн коштів. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх надходження збільшились на 579,8 млн грн, або на 118,7%. В структурі надходження власних коштів найбільшу питому вагу складають надходження розподіленої частини єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  (далі – єдиний внесок) до Фонду – 99%, або 3647,5 млн грн.

Надходження коштів до Державного бюджету України із збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій склали 81,1 млн грн, планові показники виконано на 168,9%. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 36,1 млн грн, або 8,6%.

Станом на 01.10.2019 борг із сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування  (далі – страхові внески) складає  57,0 млн грн, що на 1,9 млн грн менше у порівнянні до початку поточного року, а борги економічно активних платників зменшились на 700,6 тис. грн, або на 6,2%.

Заборгованість платників із невідшкодованих фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах складає 106,9 млн грн,  в т.ч. борги економічно активних платників – 7,4 млн грн. З початку року даний борг збільшився на 4,7 млн грн, а борг економічно активних платників зменшився на 350,1 тис. грн. Зменшили борг економічно активні платники Малинського району(-753,0 тис. грн), м. Бердичева та Бердичівського району (-323,5 тис. грн) та м. Коростеня та Коростенського району (- 89,3 тис. грн).

За даними головного управління Державної податкової служби у Житомирській області заборгованість із сплати єдиного  внеску становить 272 млн грн. Головним управлінням поінформовано 40 тис. фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності щодо залежності страхового стажу від сплати внесків.

Чисельність застрахованих осіб області у серпні 2019 року складала 266,3 тис. осіб.

Відсоток застрахованих осіб, які працюють за договорами цивільно – правового характеру становить 5,2% від загальної кількості застрахованих осіб. Найбільше даних застрахованих осіб у Романівському (5,3%) та Бердичівському (15,4%) районах. Основною причиною збільшення даного показника є працевлаштування працівників за договорами цивільно – правового характеру в окружних виборчих комісіях.

Чисельність найманих працівників, які отримують заробітну плату менше мінімального рівня становить 18,9 тис. осіб, або 7,2% від загальної чисельності застрахованих осіб.

Органам Державної податкової служби в області надано інформацію  щодо 623 страхувальників, які не здійснили доплату до мінімального розміру єдиного внеску, які подали повідомлення про прийняття на роботу, але не відобразили дані про нарахування заробітної плати. Органам Держпраці направлено інформацію щодо 1336 страхувальників, у яких встановлено ознаки недотримання законодавства про працю.

За результатами спільної роботи легалізовано працю 7140 осіб.

Станом на 01.10.2019 підрозділами обслуговування громадян забезпечено надання майже 300 тис. пенсійних послуг 231,5 тис. громадянам.  З них, понад 4 тис. послуг  надано на  52 віддалених робочих місцях. На 40 віддалених робочих місцях впроваджено надання всього спектру послуг за допомогою  захищених носіїв.

За результатами вивчення громадської думки щодо діяльності та обслуговування громадян 98% опитаних респондентів надали позитивну оцінку якості обслуговування та надання консультативної допомоги.

В області продовжується впровадження єдиних Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України. Зокрема, здійснюється обладнання сервісних центрів, вивчені схеми дій спеціалістів з обслуговування громадян, визначено графіки роботи сервісних центрів з урахуванням кількості відвідувачів.

У 26 сервісних центрах з початку року розпочато роботи з облаштування  відповідно до визначених Пенсійним фондом України єдиних стандартів, у тому числі щодо інклюзії, для створення належних умов прийому громадян.

У  напрямку комунікацій упродовж 9 місяців 2019 року фахівцями головного управління проведено понад 1,6 тис. інформаційних заходів, що на 12% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. На інформаційних ресурсах оприлюднено 874 матеріали про діяльність головного управління.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року №628 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України» завершено оптимізацію функціональних процесів на рівні головного управління.

За результатами реорганізації припинено діяльність 9 об’єднаних управлінь Фонду в області.

Станом на 01.10.2019 штатна чисельність працівників головного управління складає 771 одиниця, що на 59 одиниць  або 7% менше від початку поточного року.

Враховуючи вищевикладене, колегія при начальнику головного управління

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію першого заступника начальника головного управління Шмагуна О. С. про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за 9 місяців 2019 року, виконання заходів спрямованих на дотримання стандартів обслуговування громадян, взяти до відома.
  2. Начальнику фінансово – економічного управління (Пінчук Н. М.):

1) забезпечити виконання планових показників з надходження власних платежів до бюджету Пенсійного фонду України, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, у тому числі погашення заборгованості не менше 5%  заборгованості  економічно активних боржників, що існувала станом на 1 січня 2019 року;

2) забезпечити виконання спільних з органами Державної податкової служби заходів щодо погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування та відновлення страхового стажу застрахованих осіб на 2019 рік.

  1.   Начальнику управління обслуговування громадян (Бабич Л. Д.), керівникам структурних підрозділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян забезпечити:

1)  дотримання доведених єдиних стандартів обслуговування громадян у сервісних центрах.

2)  безперервну роботу сервісних центрів відповідно до сформованих графіків роботи працівників підрозділів обслуговування громадян;

3)  проведення аналізу питань, з якими звертаються на прийом громадяни, вживати заходів для мінімізації потреби людей у зверненнях.

  1. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Куц В. В.) здійснювати контроль за  дотриманням термінів опрацювання заяв про призначення (перерахунок) пенсій.
  2. Начальникам відділів з питань перерахунків пенсій управління застосування пенсійного законодавства № 4, № 7,  № 11,  № 13- 16, №20 активізувати роботу з проведення інвентаризації пенсійних справ з метою завершення цієї роботи у терміни, визначені постановою правління Пенсійного фонду України  від 03 вересня 2019 року  №19-1 «Про проведення інвентаризації пенсійних справ».
  3. Начальнику управління обслуговування громадян (Бабич Л. Д.), начальнику управління адміністративного забезпечення (Гаврилов О. Ю.) продовжити облаштування сервісних центрів відповідно до визначених Пенсійним фондом України єдиних стандартів, у тому числі щодо інклюзії, для створення належних умов прийому громадян.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників начальника головного управління згідно функціонального розподілу обов’язків.

 

                   Голова колегії                                                                                                                                                                                                       І. ЗАІНЧКОВСЬКИЙ

 

                   Секретар колегії                                                                                                                                                                                                  О. МАТВІЄНКО

 

 

 

Рішення колегії від 25 жовтня 2019 року № 4-2

 

gerb - Рішення колегії від 25 жовтня 2019 року

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

КОЛЕГІЯ

ПРИ  НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В  ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

25 жовтня 2019 року м. Житомир  № 4-2

Про стан виконання в головному управлінні  Пенсійного фонду України

в Житомирській області Закону України «Про звернення громадян»

Заслухавши інформацію заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області  Макшаєвої Н. В. про стан виконання в головному управлінні  Пенсійного фонду України в Житомирській області Закону України «Про звернення громадян», колегія відмічає.

Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління)  забезпечує організацію прийому та розгляд звернень громадян, що надходять під час особистих та виїзних прийомів, а також різними засобами зв’язку: поштовим зв’язком, електронною поштою, через вебпортал Пенсійного фонду України (далі –  Фонд),  державну установу «Урядовий контактний центр» тощо.

Впродовж 9 місяців 2019 року було зареєстровано 14 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 13% менше ніж у відповідному періоді минулого року.

Аналіз надходження звернень свідчить, що найбільше письмових звернень (з розрахунку на 10 тис. пенсіонерів) по області, яка станом на 01.10.2019 становила 82 звернення, надійшло до головного управління з Овруцького району, м. Житомира та м. Бердичева (175, 102, 97 звернень відповідно).

Найменше звернень надійшло з м. Коростеня, Пулинського та Народицького районів (37, 44 та 48 звернень відповідно).

На особистий прийом до фахівців головного управління звернулось 5,9 тис. відвідувачів, що складає 42% від загальної кількості звернень громадян.

В своїх зверненнях найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 3288 звернень (23,5 %  від  загальної кількості звернень), підвищення розміру пенсійних виплат  – 2400 звернень (17 %), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 2020 звернень (14 %), визначення права на пенсію – 445 звернень (3 %), а також виконання судових рішень –  345 звернень (2,5  %).

Зменшилася у 1,5 рази від показника відповідного періоду минулого року кількість  повторних звернень громадян. Аналіз повторних звернень свідчить, що в більшості випадків, пенсія заявникам призначена відповідно до вимог законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Найбільша кількість повторних звернень надійшла з м. Овруча, м. Житомира та Житомирського району (26, 13, 9 звернень відповідно).

Для спрощення доступу до інформації в головному управлінні продовжують працювати «гарячі» телефонні лінії. У звітному періоді отримали консультації в такий  спосіб 10,7 тис. осіб, що на 43 % більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Фахівцями головного управління упродовж січня – вересня поточного року було розглянуто 1,7 тис. звернень, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр», що майже у 2 рази більше, ніж за  аналогічний період минулого року.

Збільшується кількість електронних звернень, які надходять через вебпортал Фонду, яких станом на 01.10.2019 було зареєстровано 535 звернень, що в 1,3 рази більше показника відповідного періоду минулого року.

Під час виїзних прийомів громадян, у тому числі і за місцем проживання консультації та роз’яснення з питань пенсійного забезпечення отримали 2,7 тис. громадян, що  складає близько 20% від загальної кількості звернень громадян.

До осіб з обмеженими фізичними можливостями та осіб, яким виповнилося 80 і більше років проведено 69 виїзних прийомів.

Робота Фонду в області із зверненнями відповідає вимогам Закону України «Про звернення громадян», про що свідчить відсутність випадків щодо несвоєчасного надання відповідей на звернення громадян.

Враховуючи вищевикладене, колегія при начальнику головного управління

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію заступника начальника головного управління Макшаєвої Н. В. про стан виконання в головному управлінні Закону України «Про звернення громадян», взяти до відома.
  2. Заступникам начальника головного управління, керівникам самостійних структурних підрозділів в складі головного управління:

1) забезпечити безумовне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”,  актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення;

2)   тримати на постійному контролі зміст, якість, своєчасність розгляду звернень та  оперативність розв’язання питань, з якими громадяни звертаються до головного управління;

3) забезпечити належний контроль за дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14  квітня 1997 року №348 (зі змінами).

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників начальника головного управління згідно функціонального розподілу обов’язків.

 

 

                      Голова колегії                                                                                                                                                                                                        І. ЗАІНЧКОВСЬКИЙ

 

                      Секретар колегії                                                                                                                                                                                                    О. МАТВІЄНКО

background Layer 1