Пропустити навігацію

Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж 9 місяців 2018 року

Впродовж 9 місяців 2018 року робота органів Фонду в області  була спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Slajd1 - Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до органів Фонду в області звернулося 220,4 тис. громадян, що на 1,8 % менше від аналогічного періоду минулого року ( майже 224,5 тис. громадян ), в тому числі:

– до головного управління – 16, 4 тис. громадян, що в 1,4 рази більше ніж в аналогічному періоді минулого року і складає майже 7% від загальної кількості звернень.

Слід зауважити, що на збільшення кількості звернень громадян до головного управління продовжують впливати масові письмові звернення пенсіонерів силових структур, які піднімають питання проведення перерахунку пенсій з урахуванням їх грошового забезпечення і становлять – 63% від загальної кількості письмових звернень громадян.

– до об’єднаних управлінь – звернулось 204 тис. громадян, що на 4,1 % менше від показника минулого року – і складає 93 % від загальної кількості звернень, в тому числі за послугами, консультаціями та роз’ясненнями до підрозділів з обслуговування громадян звернулося майже 187 тис. громадян, що на 4,5 % менше від  показника минулого року (196,3 тис. громадян).

Slajd2 1 - Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж 9 місяців 2018 року

Письмово до органів Фонду в області звернулося майже 5,4 тис.громадян, що в 1,3 рази більше від аналогічного періоду минулого року, з них – 4,3 тис. звернень надійшло до головного управління.

Збільшилась в 2, 1 рази кількість звернень громадян, які надходять з вищих органів влади та організацій.

Збільшення відбулось за рахунок звернень, які надійшли від Державної установи «Урядовий контактний центр». Так у звітному періоді було розглянуто 875 таких звернень – переважна частина яких стосувалася правильності перерахунку пенсій з 01.10.2017 відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», а також щодо перерахунку пенсій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №103 «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяких інших осіб».

На особистий прийом до керівництва Фонду в області звернулося 10,7 тис. громадян, що на 27 % більше ( 8,4 тис.громадян ) ніж  у відповідному періоді минулого року.

Slajd3 1 - Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж 9 місяців 2018 року

В своїх письмових зверненнях до органів Фонду, в тому числі й на особистих прийомах, громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 4377 звернень,  роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 2588 звернень, підвищення розміру пенсії – 1246 звернень, визначення права на пенсію – 734 звернення, а також виконання рішення суду –  344 звернення.

Звертаючись на «гарячі» телефонні лінії отримали відповідні консультації – майже 7,5 тис. осіб, з них 1186 дзвінків надійшло до головного управління

Поступово збільшується кількість звернень громадян до органів Фонду через Веб-портал електронних послуг, так у звітному періоді зареєстровано 401 звернення, що в 5,2 рази більше показника минулого року, з них 252 – надійшло до головного  управління.

Піднімалися питання щодо надання роз’яснень щодо діючого пенсійного законодавства, перегляду розміру пенсійних виплат, з питань достовірності відображення даних в особистому кабінеті, а також чимало звернень з питань роботи самого Веб-порталу.

З метою удосконалення обслуговування громадян з особливими потребами керівниками підвідомчих управлінь було проведено 92 виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

background Layer 1