Пропустити навігацію

8 сервісних центрів регіону працюють у форматі «електронна черга»

З метою підвищення якості надання послуг мешканцям регіону в  головному управління Пенсійного фонду України в Житомирській області впроваджується електронна система керування прийомом громадян.

Наразі, сучасна система керування онлайн – чергою запрацювала в Бердичівському, Коростенському, Коростишівському, Радомишльському, Малинському, Овруцькому, Житомирському сервісних центрах та у сервісному центрі обслуговування пенсіонерів силових структур.

«Електронна черга» впорядковує організацію прийому та обслуговування громадян, визначає час відвідування, а також організовує розподілення відвідувачів між фахівцями сервісних центрів за тематикою звернення.

DSC06385 1024x768 - 8 сервісних центрів регіону працюють у форматі «електронна черга» IMG 7262 768x1024 - 8 сервісних центрів регіону працюють у форматі «електронна черга» IMG 7263 1024x768 - 8 сервісних центрів регіону працюють у форматі «електронна черга»

background Layer 1