Пропустити навігацію

Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж 9 місяців 2019 року

zvernennya 9 misyatsiv 2019 roku - Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж 9 місяців 2019 рокуЗа 9 місяців 2019 року головним управлінням було зареєстровано 14 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 13% менше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

Зменшення відбулось за рахунок суттєвого скорочення кількості письмових звернень пенсіонерів силових структур з питання проведення перерахунку пенсій з урахуванням їх грошового забезпечення, а також завдяки  відсутності звернень з питань осучаснення пенсій з 01.10.2017, сплеск яких тримався з листопада 2017 до лютого 2018 року.

За письмовими роз’ясненнями до головного управління звернулося   майже 5,4 тис. громадян, що на рівні аналогічного періоду минулого року.

Проте слід відмітити, що із загальної кількості письмових звернень збільшилась кількість електронних звернень, які надходять від Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, у звітному періоді зареєстровано 1654 таких звернень, що в 1,9 разів більше показника минулого року (875).

Поступово збільшується кількість звернень громадян, які надходять через веб-портал електронних послуг – у звітному періоді зареєстровано 535 звернень, що в 1,3 рази більше показника минулого року. Піднімалися питання щодо надання роз’яснень щодо діючого пенсійного законодавства, перегляду розміру пенсійних виплат, з питань достовірності відображення даних в особистому кабінеті, а також значна кількість звернень з питань роботи самого веб-порталу. 

Впродовж звітного періоду на особистому прийомі в головному управлінні було прийнято 5,9 тис. відвідувачів, що складає 42% від загальної кількості звернень громадян.

Для спрощення доступу до інформації в головному управлінні продовжують працювати «гарячі» телефонні лінії. У звітному періоді отримали консультації в такий  спосіб 10,7 тис. осіб, що на 43 % більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

background Layer 1