Пропустити навігацію

На «прямому» зв’язку з мешканцями області

21.01.2021 1 1024x576 - На «прямому» зв’язку з мешканцями області21 січня в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області, під час «прямої» телефонної лінії, на запитання дозвонювачів відповідала начальник управління обслуговування громадян Головного управління Лариса Бабич.

Фахівець Головного управління, упродовж двох годин консультувала громадян області щодо підвищення пенсії з 1 січня поточного року, розміру страхового стажу необхідного для виходу на пенсію та переваг отримання пенсійних виплат через установи банків.

 Під час телефонного спілкування Лариса Бабич акцентувала увагу дозвонювачів на електронному способі вирішення питань пенсійного забезпечення за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

Довідково: В 2020 році до фахівців Головного управління за консультаціями та роз’ясненнями через «гарячі» телефонні лінії звернулося  38,5 тис. громадян. Варто зазначити, що у порівнянні  з 2019 роком кількість телефонних консультацій збільшилася у понад 2,5 рази.

background Layer 1