Пропустити навігацію

Інформація щодо проведення закупівлі «Папір офісний формату А4, папір перфорований СПФ-55-420 Super Lux D, немарковані конверти»

1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Житомирській області, м. Житомир, вул. Ольжича, 7, код ЄДРПОУ – 13559341.

 

2) Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:  UA-2021-03-23-006523-c.

 

3) Предмет закупівлі: Лот 1 – Папір офісний формату А4 (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне). Лот 2 – Папір перфорований СПФ-55-420 Super Lux D (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне). Лот 3 – Немарковані конверти (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).

 

4) Код КЕКВ 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.

 

5) Вид закупівлі: «Відкриті торги» (мультилотова).

 

6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 741690 грн 19 коп. з ПДВ ( у тому числі Лот 1 – 365984 грн 19 коп., Лот 2 – 350706 грн 00 коп., Лот 3 – 25000 грн 00 коп.)

 

7) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі цін попередніх закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області на закупівлю ідентичних/аналогічних товарів з урахуванням індексу інфляції.

 

8) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.

background Layer 1