Пропустити навігацію

Інформація щодо проведення закупівлі: Папір офісний формату А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Житомирській області, м. Житомир, вул. Ольжича, 7, код ЄДРПОУ – 13559341.

 

2) Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:                                                
UA-2021-04-14-009958-b.

 

3) Предмет закупівлі: Папір офісний формату А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).

 

4) Код КЕКВ 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.

 

5) Вид закупівлі: «Відкриті торги».

 

6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 390 953 грн 27 коп. з ПДВ.

 

7) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі цін попередніх закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області на закупівлю ідентичних/аналогічних товарів з урахуванням індексу інфляції.

 

8) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.

background Layer 1