Пропустити навігацію

Офіцера Житомирської громади ознайомили зі спектром послуг Прозорого офісу

 

Поліцейського офіцера Житомирської громади Миколу Денисова ознайомили зі спектром послуг Центру надання адміністративних та соціальних послуг Дія.

Під час зустрічі,  начальник  ЦНАПу  Сюзанна Галецька зауважила,  що  в  Центрі впроваджено єдині стандарти  якості надання послуг: зручно, швидко, сучасно, безбар’єрно, просто, людяно, надійно, досконало, доступно, прозоро, дієво та привітно.

Начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України  в Житомирській області  Лариса Бабич в свою чергу відмітила, що з близько 400 послуг, які можна отримати в Прозорому офісі, 30 послуг  пенсійного характеру надають 23  фахівці  Головного управління.

– Встановлено систему електронного керування чергою та відеоспостереження, що дозволяє управляти потоком відвідувачів та своєчасно реагувати на процес прийому та обслуговування громадян. В зоні очікування працює адміністратор, який допомагає відвідувачам зорієнтуватися у питаннях та оперативно їх вирішити, – наголосила Лариса Бабич.

Як відмітив Микола Денисов, Центр Дія  – це приклад сучасного обслуговування громадян, тут створені  всі умови для отримання населенням в єдиному просторі  необхідних сервісів. З метою ефективності забезпечення порядку офіцер має бути максимально орієнтований на потреби людей.

foto 1024x576 - Офіцера Житомирської громади ознайомили зі спектром послуг  Прозорого офісу

background Layer 1