Інформація щодо проведення закупівлі: Витратні матеріали, тонер, картриджі
1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Житомирській області, м. Житомир, вул. Ольжича, 7, код ЄДРПОУ – 13559341.
2) Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:
UA-2021-10-26-001718-c.
3) Предмет закупівлі: Витратні матеріали, тонер, картриджі.
4) Код КЕКВ: 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
5) Вид закупівлі: «Спрощена закупівля».
6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 59900 грн 00 коп. з ПДВ.
7) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом вивчення інформації, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.
8) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.