Фірмовий стиль передбачає систематизацію та рекомендації щодо використання, зокрема:
логотипу та графічних елементів;
шрифтів (головного, фірмового та додаткового);
корпоративних кольорів;
зовнішнього та внутрішнього оформлення приміщень Фонду;
супроводу інформаційних заходів;
шаблонів друкованої продукції.
Сучасним та впізнаваним є логотип Пенсійного фонду України, який доповнено слоганом “Єднаємо покоління заради майбутнього”, що символізує цінності солідарної системи пенсійного страхування – взаємодію та нерозривність поколінь, сьогоднішню працю заради майбутніх виплат.
Довідково: Брендбук створений за сприяння і підтримки проекту USAID “Трансформація фінансового сектору” – багаторічного партнера Фонду в реалізації комунікаційних заходів.