Інформація щодо проведення закупівлі: Меблі (ДК 021:2015 код 39130000-2 Офісні меблі)
1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Житомирській області, м. Житомир, вул. Ольжича, 7, код ЄДРПОУ – 13559341.
2) Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:
UA-2022-11-03-000540-a.
3) Предмет закупівлі: Меблі (ДК 021:2015 код 39130000-2 Офісні меблі).
4) Код КЕКВ 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
5) Вид закупівлі: «Відкриті торги з особливостями».
6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 326100 грн 00 коп. з ПДВ.
7) Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі цін попередніх закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області на закупівлю ідентичних/аналогічних товарів з урахуванням індексу інфляції.
8) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.