Інформація щодо проведення закупівлі: Послуги з охорони приміщень та послуги з цілодобового спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка» (ДК 021:2015 код 79710000-4 – “Охоронні послуги” (79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Житомирській області, м. Житомир, вул. Ольжича, 7, код ЄДРПОУ – 13559341.
2) Предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень та послуги з цілодобового спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка» (ДК 021:2015 код 79710000-4 – “Охоронні послуги” (79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
3) Код КЕКВ 2240 – Оплата послуг (крім комунальних).
4) Вид закупівлі: «Відкриті торги з особливостями».
5) Очікувана вартість предмета закупівлі: 183216,00 грн. з ПДВ.
6) Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі цін попередніх закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області на закупівлю ідентичних/аналогічних товарів з урахуванням індексу інфляції.
7) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.