Пропустити навігацію

ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ!

Відповідно до Закону України від 23 вересня 1999 року №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», органи Пенсійного фонду України  здійснюють контроль (перевірку) щодо обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності та документів, що стали підставою для їх формування.

Роботодавець, у разі виникнення сумніву щодо правомірності видачі чи продовження листка непрацездатності, в тому числі у паперовому вигляді, може письмово звернутися до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за адресою:

 

вул. Ольжича, 7,  м. Житомир, 10003

або через вебпортал Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua

 

Перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності,  формування та видачі медичних висновків про тимчасову непрацездатність проводяться посадовими особами та лікарями, уповноваженими на їх  проведення.

 

Результати проведення відповідних перевірок оформляються та направляються страхувальнику офіційним листом.

 

Звертаємо вашу увагу! На період дії воєнного стану та протягом трьох місяців з дня його припинення, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01 червня 2021 року № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність» визначено окремі випадки, у яких дозволено видачу листків непрацездатності у паперовому вигляді. 

background Layer 1