Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж І кварталу 2023 року
Упродовж І кварталу 2023 року зареєстровано 13,7 тис. звернень громадян, що на 68 % більше у порівнянні із відповідним періодом минулого року (8179 звернень).
До Головного управління через державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 551 звернення, що на 55 % більше, ніж у І кварталі 2022 року (355).
На особистих прийомах Головного управління прийнято 339 відвідувачів. Крім того, здійснюються виїзні прийоми громадян на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання пенсіонерів.
На телефони «гарячих» ліній за консультаціями та роз’ясненнями звернулося 12,8 тис. осіб. Найбільш поширені питання, які турбують громадян це:
- проведення пенсійних виплат на виконання рішень судів;
- надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;
- порядок проведення перерахунків пенсій;
- порядок реєстрації на вебпорталі Фонду, користування особистим кабінетом страхувальника та застрахованої особи.