Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж 9 місяців 2023 року
Упродовж 9 місяців 2023 року зареєстровано 38,0 тис. звернень громадян, що на 26 % більше у порівнянні із відповідним періодом минулого року (30146 звернень).
Станом на 01.10.2023 зареєстровано 2076 електронних звернень, які надходять через вебпортал Пенсійного фонду України, що в 1,5 разів більше у порівнянні із відповідним періодом минулого року (1374).
До Головного управління через державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 1886 звернень, що в 1,9 разів більше, ніж за 9 місяців 2022 року.
На телефони «гарячих» ліній за консультаціями та роз’ясненнями звернулося 34,5 тис. громадян.
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації».