Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж І кварталу 2024 року
Упродовж І кварталу 2024 року зареєстровано 9,4 тис. звернень громадян, що на 31% менше у порівнянні з відповідним періодом 2023 року (13743 звернень).
На телефони «гарячих» ліній за консультаціями та роз’ясненнями звернулося більше ніж 12,5 тис. громадянам, що надало можливість зменшити кількість відвідувачів сервісних центрів на 12%.
Питання які турбували абонентів, стосуються:
- нарахування та виплати субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу;
- проведення перерахунку пенсій особам, які проживають на територіях радіоактивного забруднення, та виконання рішень суду щодо проведення таких перерахунків;
- порядок підвищення пенсійних виплат у 2024 році, зокрема, перерахунок пенсій з 01.03.2024;
- порядок призначення, перерахунку та виплата пенсій.