Послуги з охорони приміщень та послуги з цілодобового спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка» (ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
1) Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України у Житомирській області, м. Житомир, вул. Ольжича, 7, код ЄДРПОУ – 13559341.
2) Предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень та послуги з цілодобового спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка» (ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги).
3) Код КЕКВ 2240 – Оплата послуг (крім комунальних).
4) Вид закупівлі: «Відкриті торги з особливостями».
5) Очікувана вартість предмета закупівлі: 191 400 грн 00 коп. з ПДВ.
6) Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 та з використанням аналітичних модулів для моніторингу цін, зокрема, bi.prozorro.org, clarity-project.info, acm-ua.org.
7) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.