Пропустити навігацію

Звіт про результати роботи з питань запобігання та виявлення корупції за І півріччя 2025 року

Діяльність сектору з питань запобігання та виявлення корупції чітко визначена наказом «Про затвердження Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції», затвердженим наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 27.05.2021 №277/21, та Положенням про сектор з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, затвердженим наказом Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – Головне управління) від 07 грудня 2021 року № 1362.

Для запобігання правопорушенням антикорупційного законодавства та можливим порушенням Закону України «Про державну службу», виникненню конфлікту інтересів та його врегулюванню в Головному управлінні проведена певна робота:

– розглядалися питання антикорупційного законодавства на апаратній нараді при начальникові Головного управління (про результати декларування працівників Головного управління за 2024 рік, звітування начальнику Головного управління про кількість поданих декларацій за 2024 рік, про кількість поданих повідомлень до НАЗК)

– проводився моніторинг додержання державними службовцями антикорупційного законодавства про державну службу щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб;

– з метою недопущення проявів антикорупційного законодавства було проведено наради, семінари, заняття-навчання з питань антикорупційного законодавства серед працівників Головного управління, на яких загалом були присутні 761 державних службовця;

– за допомогою системи «Zoom» проведено 4 тренінгів серед державних службовців Головного управління на тему: “Дотримання вимог фінансового контролю відповідно до Закону України “Про запобігання корупції””, “Дотримання вимог фінансового контролю: щорічна кампанія декларування публічних службовців”, “Захист викривачів”, “Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів”, в яких прийняли участь 698 державних службовця. Після закінчення тренінгу здійснювався контроль знань слухачів шляхом тестування з використанням Google форми;

– засобами електронного зв’язку та на особистому прийомі надано 96 роз’яснень щодо основних положень антикорупційного законодавства (попередження можливих правопорушень, запобігання виникненню конфлікту інтересів та його врегулювання, консультацій при заповненні електронних декларацій);

– розроблено та направлено пам’ятки та буклети стосовно порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

За звітний період на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції забезпечено 100% проведення перевірок факту подання суб’єктами декларування декларацій в кількості 920.

З метою виявлення причин, що приводять чи мають привести до вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, упродовж І півріччя  2025  року взято участь в проведенні експертиз нормативно-правових актів та організаційно-розпорядчих документів, які видавались Головним управлінням.

Протягом звітного періоду 46 працівникам, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави у І півріччі 2025 року вручалися пам’ятки під особистий підпис про необхідність подання декларацій «При звільненні» та «Після звільнення».

З метою недопущення порушення антикорупційного законодавства та Закону «Про державну службу», здійснювався облік новопризначених працівників, з якими проводились бесіди; здійснювався облік працівників, які є близькими особами; здійснювався облік осіб, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень або порушень, пов’язаних з корупцією.

Протягом звітного періоду проводились спеціальні перевірки відносно 8 державних службовців.

Забезпечено 100% заходів щодо виявлення та врегулювання конфлікту інтересів працівників Головного управління. Проведено роз’яснювальну роботу щодо врегулювання конфлікту інтересів, семінари та тренінг під час яких висвітлювалось питання врегулювання конфлікту інтересів. Протягом звітного періоду в Головному управлінні не виявлено неврегульованих випадків конфлікту інтересів. Повідомлень від працівників про наявність у них конфлікту інтересів не надходило. 

Забезпечено взаємодія з певними підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції, а також з громадськими організаціями з протидії корупції.

З метою застереження щодо отримання неправомірної вигоди на робочих місцях  спеціалістів всіх сервісних центрів знаходяться  інформаційні бюлетені та буклети щодо відповідальності за отримання неправомірної вигоди при обслуговуванні громадян.

Забезпечено можливість повідомлення про випадки корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень працівниками Головного управління шляхом застосування спеціальних комунікаційних каналів, в т.ч. через інформаційну сторінку вебпорталу ПФУ, спеціальну телефонну лінію та електронну поштову адресу. Здійснювався постійний аналіз звернень до Головного управління, які носять ознаки повідомлення про корупцію.

 

В.о. начальника відділу з питань 

запобігання та виявлення корупції                                                                                                                                                                                          Віталій ЛИТВИН

background Layer 1