«Пряма лінія» – реальна можливість отримати відповідь у телефонному режимі
22 березня 2018 року начальник управління пенсійного забезпечення головного управління Фонду в області Вікторія Куц провела чергову «пряму» телефонну лінію.
Під час роботи телефонної лінії до управління звернулись пенсіонери різних категорій.
Впродовж двох годин спілкування в телефонному режимі мешканці області в основному цікавилися індивідуальними питаннями щодо змін в пенсійному законодавстві, порядку обчислення страхового стажу та перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам. Як повідомила очільниця пенсійної служби області, – такі перерахунки в квітні вперше буде проведено автоматично, без звернення пенсіонера.
Загалом, органами Фонду в області з початку року проведено 6 «прямих» телефонних ліній. Крім того, щодня функціонують «гарячі» телефонні лінії, на які упродовж січня – лютого 2018 року звернулось понад 2 тис. громадян, з них 353 звернення були адресовані спеціалістам головного управління.