Пропустити навігацію

Рішення колегії від 22 жовтня 2018 року

Рішення колегії від 22 жовтня 2018 року № 4-1 

kuda.ua .gerb .ukraine.2 771x1024 - Рішення колегії від 22 жовтня 2018 року

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

колегії при начальнику головного управління

22 жовтня 2018 року

                               м. Житомир

                              № 4-1

Про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Житомирській області за 9 місяців 2018 року та заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення

Заслухавши доповідь першого заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління) Шмагуна О.С.  про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Житомирській області за 9 місяців 2018 року та заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення, колегія відмічає.

Робота органів  Пенсійного фонду України (далі – Фонд) в Житомирській області упродовж 9 місяців 2018 року була спрямована на забезпечення своєчасної виплати пенсій 381,8 тис. пенсіонерів області,  наповнення бюджету Фонду,  легалізацію доходів громадян та покращення якості обслуговування громадян.

Загальна сума видатків на виплату пенсій та грошової допомоги склала 7862,7 млн.грн., з яких 252,0 млн.грн. було профінансовано і виплачено у грудні 2017 року. У порівнянні з відповідним періодом минулого року це на 1656,1 млн. грн. більше або на 26,7%.

Станом на 01.10.2018 в установах банків, уповноважених на здійснення пенсійних виплат одержують пенсію 223,4 тис. осіб, що становить 58,5% від загальної чисельності одержувачів пенсій та грошової допомоги. Упродовж січня – вересня поточного року чисельність цих пенсіонерів збільшилась на 2,8 тис. громадян або на 1,7%.

За рахунок виплати пенсій через банківські установи економія коштів Фонду за  9 місяців 2018 року розрахунково склала 48,2  млн.грн.

Упродовж звітного періоду головним управлінням та об’єднаними управліннями Фонду в Житомирській області (далі – об’єднанні  управління) призначено 9,9 тис. пенсій, з них 949 пенсій призначено особам, звільненим з військової служби. Встановлено 204 особам пенсії за особливі заслуги перед Україною. Проведено 41,6 тис. індивідуальних перерахунків пенсій. 

В середньому в області пенсії призначаються (перераховуються) протягом 4,5  днів.  Разом з тим, перевищено терміни відпрацювання заяв з призначення (перерахунків) пенсій Любарським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Бердичівського об’єднаного управління,  Олевським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій Ємільчинського об’єднаного управління,  Радомишльським відділом з питань призначення та перерахунку пенсій  Коростишівського об’єднаного управління.   

Розмір середньої пенсійної виплати  станом на 01 жовтня 2018 року складає 2228,02 грн., що на 112,07 грн. або на 5,3% більше відповідного періоду минулого року.

Упродовж ІІІ кварталу  поточного року органами  Фонду в області  здійснено перехід із автоматизованої системи обробки пенсійної документації АСОПД/КОМТЕХ-W до централізованої підсистеми «Призначення та виплата пенсій» Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі  – ППВП).

До бюджету органів Фонду в області з усіх джерел фінансування надійшло 7709,0 млн.грн., з яких 40,3% або 3106,6 млн.грн. становлять  кошти Фонду.

План надходжень, які адмініструють органи  Фонду  за  9 місяців 2018 року виконано на 114,2%, понад план надійшло 4,5 млн. грн. Не виконане планове завдання Овруцьким, Андрушівським та Бердичівським об’єднаними управліннями.

Надходження коштів до Державного бюджету України із збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій склали 44,9 млн. грн.,  планові показники виконано на 105,6%.

Борг із сплати страхових внесків  на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування  (далі – страхові внески)  зменшився на 2232,4 тис.грн., а економічно – активних платників на 204,8 тис.грн. Збільшили загальний борг платники Житомирського (+13,8 тис.грн) та Овруцького (+4,5 тис.грн.) об’єднаних  управлінь.

Загальна сума боргу платників із невідшкодованих фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах  (далі – пільгові пенсії) збільшилась на 4,9 млн.грн. Борг економічно – активних платників зменшився на  522,9 тис.грн.

В рахунок погашення боргу надійшло 3,5 млн.грн., що становить 19,2% від загальної суму боргу економічно активних платників станом на 01.01.2018 року. Найменший відсоток погашення боргу в Овруцькому (1,2%), Хорошівському (2,3%), Бердичівському (3,0%) та Андрушівському (4,5%) об’єднаних управліннях.

З метою захисту прав застрахованих осіб у поточному році проінформовано 17,3 тис. фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, щодо залежності наявної сплати страхових внесків та страхового стажу.

За даними звітності з єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) за серпень 2018 року  8,4 % від загальної кількості застрахованих осіб отримали заробітну плату меншу за мінімальну. Найбільша частка таких працівників в Любарському (15,1%), Овруцькому (14,9%) Ружинському (10,4%) та  Олевському (10,5%)  районах.

Однією з причин, які негативно впливають на рівень оплати праці, є запровадження режиму неповного робочого часу. Чисельність застрахованих осіб, які працювали неповний робочий день у серпні 2018 року склала 15,5 тис. осіб або 6,3% від загальної кількості застрахованих осіб. Більше середньообласного даний показник у Брусилівському (9,6%) районі.

 Відсоток застрахованих осіб, які працюють за договорами цивільно – правового характеру становить 2,9% від загальної кількості застрахованих осіб. Найбільше даних застрахованих осіб в Бердичівському (13,7%), Ємільчинському (6,8%), Лугинському (5,3%), Чуднівському (6,5%) районах.

Органам Державної фіскальної служби в області надано інформацію  щодо  977 страхувальників, які не здійснили доплату до мінімального розміру єдиного внеску, стосовно 1746 застрахованих осіб.

Органам Держпраці направлено інформацію щодо 2287 страхувальників, у яких встановлено ознаки недотримання законодавства про працю.

За направленими матеріалами проведено 227 перевірки, порушення виявлено у 143 платників щодо 965 застрахованих особах, складено 67 протоколів.

Упродовж 9 місяців поточного року подано інформацію об’єднаним територіальним громадам щодо 1089 роботодавців, у яких встановлено ознаки порушення законодавства про працю.

З  метою донесення до громадян  області  наслідків нелегального оформлення трудових відносин  та на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 вересня 2018 року №649- р «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення» фахівцями органів Фонду в області організовано  роз’яснювальну кампанію. Зокрема,  проведено 369 зустрічей з трудовими колективами, 49 виступів на радіо та телебаченні, в місцевих засобах масової інформації опубліковано 38 статей, 155 матеріалів розміщено на веб – ресурсах, проведено 29 засідань “круглого столу”, організовано 23 семінари  із страхувальниками, організовано 30 флешмобів, а також виготовлено та розповсюджено понад 13 тис. буклетів.

За січень – вересень  2018 року органами Фонду в області подано позовних заяв до суду про стягнення заборгованості на  суму 14,8 млн.грн. В органах державної виконавчої служби перебуває виконавчих документів про стягнення коштів в інтересах органів Пенсійного фонду України на суму  95,7 млн.грн. Погашено заборгованість з обов’язкових платежів до Пенсійного фонду на суму   3,9 млн. грн.

Протягом 9 місяців 2018 року в підпорядкованих управліннях Фонду в області проведено 6 внутрішніх аудитів та 6 інших контрольних заходів. Встановлено 1,3 млн.грн. фінансових порушень. До бюджету Фонду відшкодовано  96,2% суми виявлених фінансових порушень.

Головним управлінням  проведено  11,8 тис. перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, за результатами яких виявлено порушень на загальну суму 119,8 тис. грн.

З метою розширення мережі пунктів обслуговування громадян створено 52 віддалених робочих місць в об’єднаних територіальних громадах та м. Бердичеві, з яких  32 віддалених робочих місця створено упродовж поточного року. Станом на 01.10.2018 на віддалених робочих місцях спеціалістами  органів Фонду в області надано  понад 7 тис. послуг.

Проводиться робота по залученню громадян  до одержання електронних послуг через веб – портал Пенсійного фонду України.  Станом на 01.10.2018 на порталі зареєстровано майже понад 83  тис. жителів  області, з них 41  тис. осіб зареєструвалося упродовж січня – вересня поточного року.  Крім того, понад  14,5 тис. осіб  області виявили бажання підключити  послугу  смс – інформування.

 Враховуючи вищевикладене та з метою забезпечення сталого фінансування пенсійних виплат, колегія  при начальнику головного управління

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Інформацію першого заступника начальника головного управління Шмагуна О.С. про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Житомирській області за 9 місяців 2018 року та заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення,  взяти до уваги.

2. Начальнику фінансово – економічного управління – головному бухгалтеру (Коник А.М.), головам комісій  з припинення  діяльності об’єднаних управлінь забезпечити:

   1) виконання планових показників надходження власних коштів до бюджету Фонду у повному обсязі, зокрема вжити заходи із погашення заборгованості економічно –    активних платників;

   2) проведення аналітичних досліджень за результатами роботи з легалізації доходів громадян.

3. Начальнику управління з координації та контролю за виплатою пенсій (Антонович В.П.), начальнику управління пенсійного забезпечення (Куц В.В.),  головам  комісій  з припинення  діяльності об’єднаних управлінь забезпечити:

   1) належне опрацювання пенсійної документації  в підсистемі ППВП та формування пропозицій та зауважень, які виникають в процесі роботи в підсистему „Технічна підтримка” ППВП;

   2) контроль за належним та якісним проведенням інвентаризації пенсійних справ відповідно до вимог Порядку, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від  03 вересня  2018  року  №19-1  «Про проведення інвентаризації пенсійних справ»;

   3) постійний контроль за дотриманням законодавства з питань пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб.

4. Начальнику управління пенсійного забезпечення (Куц В.В.), головам комісій  з припинення  діяльності об’єднаних управлінь:

   1) контролювати вчасність опрацювання заяв про призначення (перерахункок) пенсій;

   2) забезпечити якісне надання пенсійних послуг працівниками органів Фонду в області, які здійснюють прийом та обслуговування громадян, у тому числі і на віддалених робочих місяцях.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників начальника головного управління згідно функціонального розподілу обов’язків.

 

                               Голова колегії                                                                                                                                                  І.А.Заінчковський

 

 

Рішення колегії від 22 жовтня 2018 року № 4-2

kuda.ua .gerb .ukraine.2 771x1024 - Рішення колегії від 22 жовтня 2018 року

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

колегії при начальнику головного управління

22 жовтня 2018 року

м. Житомир

                              № 4-2

Про стан виконання в органах Пенсійного фонду України в Житомирській області  Закону України «Про звернення громадян»

Заслухавши доповідь заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління) Антонюк С. М. про стан виконання в органах Пенсійного фонду України в Житомирській області Закону України «Про звернення громадян», колегія відмічає.

Головне управління та об’єднанні управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – підпорядковані управління)  забезпечують організацію прийому та розгляд звернень громадян, що надходять під час особистих та виїзних прийомів, а також різними засобами зв’язку: поштовим зв’язком, електронною поштою, через веб -портал Пенсійного фонду України (далі – веб – портал Фонду), державну установу «Урядовий контактний центр» тощо.

Впродовж 9 місяців 2018 року було зареєстровано 16 тис. звернень громадян, в тому числі:

– головним управлінням – 5,6 тис. звернень (в 2,4 рази більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року);

– підпорядкованими  управліннями – 10,4 тис. звернень (на 4 відсотка більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року).

Аналіз надходження звернень свідчить, що найбільше письмових звернень (з розрахунку на 10 тис. пенсіонерів) по області, яка станом на 01.10.2018 становила 50 звернень, надійшло до головного управління з Лугинського району, м.Житомира та Житомирського району (86, 79, 58 звернень відповідно).

Найменше звернень надійшло з Ружинського, Любарського та Коростишівського і Ємільчинського районів (23, 24, по 28 звернень).

На особистих і виїзних прийомах громадян фахівцями органів Фонду в області прийнято 10,7 тис. відвідувачів, що становить 67 % від загальної кількості осіб, які звернулись до органів Фонду в області.

 В своїх зверненнях до органів Фонду в області, в тому числі й на особистих прийомах, громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 4377 звернень (27 % від загальної кількості звернень,  роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 2588 звернень (16%  відповідно), підвищення розміру пенсії – 1246 звернень (8% відповідно), визначення права на пенсію – 734 звернення  (5 % відповідно), а також виконання судових рішень –  344 звернення  (2% відповідно).

Особливої гостроти набули масові письмові звернення щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерства оборони та внутрішніх справ у зв’язку з підвищенням їх грошового забезпечення – складають 63% від загальної кількості письмових звернень до головного управління.

Збільшилась в 1,5 разів в порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість повторних звернень. Аналіз повторних звернень свідчить, що в більшості випадків, пенсія заявникам призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено, проте вони продовжують звертатися до органів Фонду в області.

Для спрощення доступу до інформації в органах Фонду в області продовжують працювати «гарячі» телефонні лінії. У звітному періоді отримали консультації в такий  спосіб 7,5 тис. осіб, що на 1,7 % більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Органами Фонду в області було розглянуто 875 звернень, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр» – майже у 2 рази більше,  ніж за  аналогічний період минулого року.

Набирають популярності електронні звернення: через веб-портал Пенсійного фонду України (зареєстровано 401 звернення, що в 5,2 рази більше показника минулого року).

За послугами, консультаціями та роз’ясненнями до підрозділів з обслуговування громадян органів Фонду в області  звернулося майже 197 тис. громадян, що на 3,8% менше від показника минулого року,  з них 9,5 тис. громадян звернулося до головного управління.

 Середня навантаженість на одного працівника становить в середньому 9 наданих послуг в день. При цьому найбільша навантаженість на одного працівника  в Житомирському  міському відділі  обслуговування громадян (15 послуг), в Малинському та Хорошівському відділах  обслуговування громадян  (по 13 послуг),  в Коростишівському відділі та Лугинському секторі обслуговування громадян (по 12 послуг). Найменша навантаженість  спостерігається  в  Чуднівському та Овруцькому відділах обслуговування громадян (по 5 послуг).

Робота органів Фонду в області із зверненнями в цілому відповідає вимогам Закону України «Про звернення громадян».

Враховуючи вищевикладене, колегія при начальнику головного управління

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Інформацію заступника начальника головного управління Антонюк С. М. про стан виконання в органах Пенсійного фонду України в Житомирській області Закону України «Про звернення громадян», взяти до уваги.

2. Заступникам начальника головного управління, керівникам самостійних структурних підрозділів в складі головного управління, головам комісій  з припинення  діяльності підпорядкованих управлінь:

   1) забезпечити безумовне виконання вимог “Закону України “Про звернення громадян”,  актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення;

   2) уважно ставитись до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів Фонду  в області, не допускати формального розгляду звернень громадян, а також безпідставної  передачі розгляду звернень іншим органам;

   3) тримати на постійному контролі зміст, якість, своєчасність розгляду звернень та  оперативність розв’язання питань, з якими громадяни звертаються до органів Фонду в області;

   4) забезпечити належний контроль за дотриманням вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14  квітня 1997 року №348 (зі змінами).

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників начальника головного управління згідно функціонального розподілу обов’язків.

 

                                        Голова колегії                                                                                                                                                       І.А.Заінчковський

background Layer 1