Пропустити навігацію

Електронні сервіси Пенсійного фонду України

Електронні сервіси Пенсійного фонду України

Пенсійний фонд України постійно працює над вдосконаленням  якості обслуговування громадян та запроваджує сучасні і максимально зручні способи надання послуг.

Наразі  понад 87 тис. громадян області оцінили переваги електронних послуг і стали користувачами веб – порталу Пенсійного фонду України.

Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області  нагадує тим, хто ще не зареєструвався на порталі, про зручну можливість отримання інформації за допомогою порталу. Зареєструвавшись на електронному сервісі, кожен користувач отримує доступ до своїх персональних даних, може сформувати запит на попередню підготовку документів, а також дізнатися суми сплачених роботодавцем страхових внесків та  багато іншої корисної інформації.

До послуг пенсіонерів – сучасний формат онлайн – сервісів, що дозволяє пенсіонерам, постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, вирішити, не виходячи з дому, різноманітні питання пенсійного забезпечення, замовити й отримати довідки тощо.

За допомогою електронного сервісу можна подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, звернутися за консультацією до фахівців, замовити і роздрукувати потрібні довідки. А активізувавши функцію смс – інформування, одержувати дані про те, як формується персональний страховий стаж, як сплачує внески роботодавець, про перерахунки пенсії та іншу інформацію. Веб-портал працює з дотриманням вимог захисту персональних даних, отож інформація цілковито захищена.  Усі отримані в електронному вигляді документи з QR-кодом є такими ж правомірними, як і паперові аналоги.

З жовтня місяця на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.

Наразі, у кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

background Layer 1