Пропустити навігацію

Підсумки роботи органів Фонду за I квартал поточного року обговорили на засіданні колегії

DSC01250 - Підсумки роботи органів Фонду за I квартал поточного року обговорили на засіданні колегіїУ головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області відбулося засідання колегії, на якому обговорили результати роботи пенсійної служби області за I квартал 2018 року, підсумки роботи управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю та результати перевірок органами праці та соціального захисту населення додержання вимог законодавства під час призначення (перерахунку ) пенсій.

У ході засідання, перший заступник начальника головного управління Фонду в області Олег Шмагун  відмітив, що упродовж січня – березня поточного року забезпечено своєчасне і в повному обсязі фінансування виплат пенсій і грошової допомоги з урахуванням їх підвищень майже 385 тис. пенсіонерів області, на що спрямовано 2,6 млрд.грн.

За звітний період  призначено  майже 2,7 тис. нових пенсій.

Органами Фонду в області продовжено реалізацію чергових кроків впровадження Урядової пенсійної реформи, зокрема проведено автоматизованим шляхом, без додаткового звернення перерахунок 99,1 тис. працюючим пенсіонерам, індивідуально – масовий перерахунок пенсій

72 працівникам льотно-випробного складу цивільної авіації за вислугу років та проведено перерахунки пенсій 25,4 тис. «військових» пенсіонерів на підставі довідок про розмір грошового забезпечення що надійшли від силових міністерств та відомств.

Продовжується робота, спрямована на виявлення фактів тіньової зайнятості, підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині нарахування та виплати мінімальної заробітної плати та забезпечується ефективна співпраця з органами Держпраці, Фіскальної служби України та соціальними партнерами. Результатом якої є легалізація майже 1 тис. робочих місць.

Підсумовуючи результати напрацювань, очільник пенсійної служби  області подякував колективу за проведену роботу та наголосив, що реформа пенсійного забезпечення має бути реалізована сповна і ми є виконавцями цього напрямку.

– Ми маємо продовжувати працювати над підвищенням якості обслуговування громадян, оперативністю надання відповідних послуг та наближенням надання пенсійних послуг до їх одержувачів. В області створено 36 сервісних центрів обслуговування громадян в 31 об’єднаній територіальній громаді та 3 мікрорайонах м. Бердичева, з яких 13 віддалених робочих місць створено упродовж I кварталу поточного року, – зауважив Іван Заінчковський.

background Layer 1