Пропустити навігацію

Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж І кварталу 2019 року

Впродовж І кварталу 2019 року органами Фонду в області було зареєстровано 6,8 тис. усних та письмових звернень громадян, що на 10 відсотків більше ніж в аналогічному періоді минулого року, в тому числі:

– головним управлінням – 2,4 тис. звернень, що на 9 відсотків меньше від аналогічного періоду минулого року. Зменшення відбулось за рахунок скорочення кількості письмових звернень пенсіонерів силових структур з питання проведення перерахунку пенсій з урахуванням їх грошового забезпечення, а також завдяки з відсутністю звернень з питань осучаснення пенсій з 01.10.2017, всплеск яких тримався з листопада 2017 до лютого 2018 року;

– об’єднаними управліннями – 4,4 тис. звернень, що на 25 відсотків більше від показника відповідного періоду минулого року. Зростання кількості звернень пов’язано з проведенням перерахунку пенсій з 01.01.2019 та 01.03.2019 відповідно до статті 28 та частини другої статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

Slajd1 - Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж І кварталу 2019 року

За письмовими роз’ясненнями до органів Фонду в області звернулося   2,3 тис.громадян, що на 11 відсотків меньше від аналогічного періоду минулого року, з них – 1,7 тис. звернень надійшло до головного управління.

Slajd2 - Звіт про проведену роботу зі зверненнями громадян упродовж І кварталу 2019 року

Проте, в загальній кількості звернень зросла в 1,4 рази кількість звернень громадян, які надходять з вищих органів влади та організацій.

Збільшення відбулось за рахунок звернень, які надійшли від Державної установи «Урядовий контактний центр». Так у звітному періоді було розглянуто 693 таких звернення, що в 1,9 разів більше від аналогічного періоду минулого року (359).

На особистий прийом до керівництва Фонду в області звернулося  4,5 тис. громадян, що на 25 відсотків більше (3,6 тис. громадян) ніж  у відповідному періоді минулого року.

Звертаючись на «гарячі» телефонні лінії отримали відповідні консультації – майже 4798 осіб, з них 1127 дзвінків надійшло до головного управління.

Поступово збільшується кількість звернень громадян до органів Фонду в області через Веб-портал електронних послуг, так у звітному періоді зареєстровано 273 таких звернення, що в 1,8 раз більше показника минулого року (148), з них 110 – надійшло до головного  управління.

З метою удосконалення обслуговування громадян з особливими потребами, керівниками підвідомчих управлінь було проведено 27 виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

За послугами, консультаціями та роз’ясненнями до підрозділів з обслуговування громадян звернулося майже 86,7 тис. громадян, що на 18 відсотків більше від показника минулого року (73,7 тис. громадян), з них майже  2,9 тис.громадян звернулося до головного управління.

background Layer 1