Пріоритет роботи – покращення умов обслуговування та доступність послуг
Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області Іван Заінчковський робочий тиждень розпочав із візиту до сервісного центру прийому та обслуговування громадян міста Бердичева.
Метою поїздки став огляд оновленого приміщення сервісного центру, оцінка умов прийому та обслуговування громадян. Адже, нещодавно приміщення було модернізовано, зокрема, встановлено інтер’єрні скляні конструкції між залами обслуговування та зонами очікування. Центр переформатований відповідно до вимог інклюзії та єдиних стандартів обслуговування громадян.
– Покращення умов обслуговування є одним із пріоритетних напрямів діяльності Головного управління. Модернізація даного сервісного центру значно покращить роботу та дасть змогу якісніше надавати послуги громадянам, – зауважив Іван Заінчковський.