Пропустити навігацію

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2024 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області (далі – Головне управління) за підсумками роботи за 6 місяців 2024 року проведено аналіз кількості та причин звернень громадян до органів Пенсійного фонду України в Донецькій області, до Пенсійного фонду України та до органів вищої влади.

Робота із зверненнями громадян в Головному управлінні здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», наказів Міністерства праці та соціальної політики України та Пенсійного фонду України, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом 6 місяців 2024 року забезпечено своєчасний розгляд 16,9 тис. заяв (клопотань) громадян. Водночас слід зазначити, що в період дії правового режиму воєнного стану спостерігається тенденція до збільшення кількості звернень на 29% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (13,0 тис.).

За формою надходження до Головного управління надійшло звернень громадян:

  • через вебпортал ПФУ – 8,8 тис. звернень;
  • поштою (електронною поштою) –  3,9 тис. звернень;
  • через органи влади та організації – 2,3 тис. звернень;
  • з державної установи «Урядовий контактний центр» –  1,0 тис. звернень;
  • особисто –0,9 тис. звернень.

При підготовці відповідей громадянам на їх звернення перевіряється правильність прийнятого рішення про призначення (перерахунок) пенсії за матеріалами пенсійних справ та документів, доданих до звернень. У разі незгоди громадян з рішеннями органів Пенсійного фонду України заявникам роз’яснюється порядок оскарження цих рішень.

За результатами моніторингу порушених питань у зверненнях до Фонду громадяни найчастіше порушували питання щодо:

перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т.ч. надбавок, доплат – 3,5 тис. звернень (20,9% від загальної кількості звернень);

роз’яснення пенсійного законодавства – 3,3 тис. звернень (19,4 % від загальної кількості звернень); 

витребування довідок та інших матеріалів – 2,9 тис. звернень  (17,1 % від загальної кількості звернень);

своєчасності виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 0,9 тис. звернень (5,6 % від загальної кількості звернень); 

виконання рішень судів – 0,8 тис. звернень (4,5% від загальної кількості звернень).

Окрім того питання, які порушувалися у зверненнях стосувалися:

  • виплати пенсії через банк;
  • взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії;
  • індексації пенсії;
  • своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати;
  • визначення права на призначення пенсій;

Головним управлінням забезпечена безперервна робота «Гарячих телефонних ліній». В області постійно діють 6 телефонів «Гарячих ліній». За результатами аналізу дзвінків на «Гарячу телефонну лінію» встановлено, що основними питаннями громадян є:

  • призначення та виплата житлових субсидій та пільг;
  • перевірка правильності нарахування призначення та перерахунку пенсії, в т.ч. доплат та надбавок;
  • щодо виплати пенсії;
  • щодо виплати житлової субсидії або пільги;
  • щодо перерахунку житлової субсидії та пільг.

В області протягом звітного періоду забезпечено надання електронних послуг через вебпортал Пенсійного фонду України. З використанням означеного електронного ресурсу розглянуто та опрацьовано 8,8 тис. звернень та запитів громадян, що на 36% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (6,5 тис.).

На виконання вимог Порядку взаємодії органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 управліннями Фонду області забезпечено розгляд 1,0 тис. звернень, що на 46% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (1,8 тис.).

Робота із зверненнями громадян Головним управлінням проводиться у відповідності до вимог чинного законодавства, яким забезпечуються законні права та інтереси громадян.

Моніторинг звернень

 

 

 

 

 

background Layer 1