Пропустити навігацію

Інформація щодо реалізації заходів по усуненню (мінімізації) корупційних ризиків в діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві за 9 місяців 2019 року

№ з/п Корупційний ризик Пріоритетність ризику Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику Ресурси для впровадження заходів Очікувані результати
1 2 3 4 5 6 7 8
Обслуговування осіб, які звертаються до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві
1.

 

Недостатній рівень додержання правил та процедур обслуговування осіб, які звертаються до Головного управління

 

         середня

 

1. Запровадження електронної системи керування прийомом громадян з урахуванням контролю часу та якості обслуговування, в тому числі  шляхом модернізації програмного забезпечення «Керування процесом обслуговування відвідувачів Головного управління «Звернення» Бойко О.В., Кувшинова Н.П, Прищепа О.В., Васильєва Т.В. 30.09.2019 в межах коштів, передбачених кошторисом на  утримання Головного управління Проведено заходи щодо забезпечення електронної системи керування прийомами громадян з урахуванням контролю часу та якості обслуговування. У відділі обслуговування громадян № 5 (пр-т. Героїв Сталінграду, 57) та відділі обслуговування громадян № 8 (вул. Гната Юри, 14 Б) встановлено інформаційну систему електронного керування чергою. Оголошено процедуру закупівлі системи електронного  керування чергою для забезпечення усіх відділів обслуговування громадян (подання пропозицій до 28.09.2019 року). Після визначення переможця та закупівлі необхідного обладнання інформаційні  системами електронного керування чергою буде  встановлено в усіх відділах обслуговування громадян ГУ. Проводяться виїзні перевірки керівництвом якості організації роботи щодо надання послуг у відділах обслуговування громадян. 
2. Запровадження  інструментів автоматизованого моніторингу і контролю функціональних процесів, пов’язаних з прийомом та обслуговуванням осіб, які звертаються до Головного управління, аудіо- та відео фіксації процесів обслуговування Бойко О.В., Прищепа О.В., Кувшинова НП., Васильєва Т.В. 31.12.2019 в межах коштів, передбачених кошторисом на утримання Головного управління У 10 відділах обслуговування громадян   підключено засоби аудіо- та відео фіксації процесів обслуговування. Відділ обслуговування громадян № 8  (вулиця Гати Юри, 14-б)  функціонує за принципом «Прозорого офісу».
      3. Забезпечення можливості звернення про призначення  (перерахунок) пенсії  за принципом «одне відвідування»  з урахуванням нового програмного забезпечення, запровадженого з 15.07.2019 Бойко О.В., Прищепа О.В., КувшиноваН.П, Васильєва Т.В. протягом 3-х місяців після внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1“Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” в межах коштів, передбачених кошторисом на утримання Головного управління Забезпечено можливість звернення  про призначення  (перерахунок) пенсії за принципом «одне відвідування» з урахуванням нового програмного забезпечення, запровадженого з 15.07.2019 року. За звітний період до Головного управління за принципом «одне відвідування» надійшло 115 заяв про призначення та перерахунок пенсії.
Функціонування інформаційних ресурсів та інфраструктури системи кіберзахисту
2 Можливість порушення порядку доступу до ресурсів Інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІТС)      висока 1. Впровадження доступу користувачів до ресурсів ІТС з використанням кваліфікованого електронного підпису Бойко О.В., Кувшинова Н.П, Заремба Л.Ю. 31.12.2019 в межах коштів, передбаченихкошторисом на утримання Головного управління На виконання вимог Закону України  «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» в Пенсійному фонді України та його структурних підрозділах , у тому числі Головному управлінні ПФУ в м. Києві, запроваджується модернізована комплексна система захисту інформації.
3 Недостатній рівень контролю за діями користувачів ІТС в процесі підготовки документів для призначення та здійснення пенсійних виплат      середня 1. Впровадження _программного забезпечення щодо електронного обміну документами з організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, формування в електронному вигляді документів для переказу пенсій за кордон пенсіонерам, яким пенсії призначені на виконання міжнародних угод, виплати аліментів та інших утримань, що проводяться з пенсій, залучення уповноважених банків до обміну документами для виплати пенсій в електронному вигляді. Бойко О.В., Конон М.І., Кувшинова Н.П, Васильєва Т.В.. 31.12.2019 в межах коштів, передбаченихкошторисом на утримання  Головного управління Впроваджено  відповідне програмне забезпечення.  Станом на 01.10.2019 року документообіг при здійсненні пенсійних виплат впроваджено з АТ    «Ощадбанк»
      2. Створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд (згідно окремого графіку). Бойко О.В., Кувшинова Н.П. Васильєва Т.В., Заремба Л.Ю. 31.12.2019 31.12.2020   Закуплено  відповідну техніку для ретроконверсії. Відповідно до листа ПФУ від 30.08.2019 року №26722/04-10 пройдено навчання щодо ретроконверсії на базі Головних управлінь Пенсійного фонду України.
Контрольно-перевірочна робота
4 Наявність дискреційних повноважень при проведенні документальних перевірок дотримання законодавства суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування      середня Розробка нормативів оцінювання діяльності посадових осіб, які беруть участь у перевірках суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування  Потапова О.І. 31.03.2020 не потребує додаткових ресурсів Запроваджено щомісячний моніторинг навантаження та результативності працівників відділів контрольно-перевірочної роботи з урахуванням виду перевірки та її трудомісткості. Щомісячно проводиться звірка з загальним відділом, відділами обслуговування громадян та відділами з питань призначення та перерахунків пенсій для своєчасного та повного відпрацювання всіх заяв суб’єктів господарювання щодо проведення перевірок документів для призначення пенсій.
Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції
5 Недостатня обізнаність посадових осіб щодо вимог антикорупційного законодавства    низька 1. Проведення додаткових навчань, лекцій, семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень Петренко А.М., Кузьменко М.В., начальники структурних підрозділів постійно не потребує додаткових ресурсів Станом на 01.10.2019 року  в Головному управлінні проведено 43 семінари, наради, лекціі; надано 82 консультації щодо запобігання конфлікту інтересів з розглядом можливих ситуацій та алгоритму дій  працівників ГУ щодо недопущення  порушень антикорупційного законодавства.   В ГУ та  структурних підрозділах  проведені  доведені та опрацьовані Методичні рекомендації  щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, затверджені рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29 вересня 2017 року № 839.
2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачі справ та майна, подання декларацій, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями; обмежень, заборон після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави Петренко А.М., Кузьменко М.В., начальники структурних підрозділів протягом трьох днів з моменту отримання інформації про майбутнє звільнення не потребує додаткових ресурсів Протягом звітного періоду у ГУ   68 осіб припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави , про кожний факт майбутнього звільнення  сектор з питань запобігання та виявлення корупції було поінформовано завчасно в  установленому порядку. За звітний період перевірено декларації усіх 68 суб’єктів декларування, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави. Своєчасно направлено 35 повідомлення до Національного агенства з питань запобігання корупції про неподання чи несвоєчасне подання декларації.  Управлінням  по роботі з персоналом Головного управління підготовлено списки 150 державних службовців для безкоштовного підвищення кваліфікації з питань запобігання та виявлення корупції.
6 Недосконалість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду     низька Перегляд існуючих процедур взаємодії між уповноваженим підрозділом(особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом  при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок Петренко А.М., Кузьменко М.В., начальники структурних підрозділів 30.06.2019 не потребує додаткових ресурсів Взаємодія сектору з питань запобігання та виявлення корупції   та управління персоналом регламентується наказом Головного управління від 28.05.2019 року  №292, іншими організаційно-розпорядчими документами. Організацію проведення спеціальної перевірки визначено за підрозділом по роботі з персоналом, а проведення перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій, а також повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій – за сектором запобігання та виявлення корупції.
Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту
7 Недостатній контроль за станом відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень     середня Проведення аналізу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень Малютенко Т.В., Начальники структурних підрозділів до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом не потребує додаткових витрат Проведено аналіз щодо повноти застосування  заходів щодо відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень. Відповідні звітні дані  направлено до департаменту внутрішнього аудиту ПФУ. Відшкодовано виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів протягом 2012-2019 р.р. незаконних витрат на загальну суму 591 166 081 грн. Проведено списання відповідно до законодавства на загальну сум 205 224  грн,.( наказ Головного управління ПФУ від 27.06.2018 року № 105 та від 10.04.2019 року № 192)
8 Недостатній  контроль за здійсненням адміністративних витрат середня 1. Проведення внутрішнього аудиту в структурних підрозділах Головного управління щодо стану дотримання нормативно-правових актів з питань використання коштів на проведення адміністративних видатків та обліку матеріальних цінностей Малютенко Т.В., Заремба Л.Ю., Фролькіс О.А., Псьота Т.С. Начальники структурних підрозділів, Малютенко Т.В. 31.12.2019 в межах коштів, передбачених кошторисами на утримання  Головного управління За звітний період  проведено аналіз наявних приміщень для розміщення структурних підрозділів Фонду та розпочато роботу по поверненню приміщень, що  не використовуються, а саме: приміщення по вул. Краківська, 20 та по вул. Озерна, 26а, частина приміщення по вул. Корольова 5а. За 9 місяців 2019 року експлуатаційні видатки відповідно до щомісячної фінансової звітності становлять 1163242,45  грн в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року – 971396,78 грн. Зростання оплати за експлуаатційні видатки відбувається в зв’язку із інфляцією та відповідно до розцінок орендодавців на відшкодування вказаних послуг. оведено внутрішній аудиту в структурних підрозділах Головного управління щодо стану дотримання нормативно-правових актів з питань використання коштів на проведення адміністративних видатків та обліку матеріальних цінностей.
2. Забезпечення моніторингу реалізації наданих аудиторських рекомендацій Заремба Л.Ю., Фролькіс О.А., Псьота Т.С. Начальники структурних підрозділів, Малютенко Т.В. 31.12.2020 31.12.2019 31.12.2020   Моніторинг реалізацій наданих аудиторських рекомендацій планується здійснити в січні 2020 року.
9 Не дотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель висока  1. Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель 2.Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену абзацами другим та третім частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», крім випадків, передбачених частиною 2 статті 35 даного Закону. 3.Забезпечення в установленому порядку оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання коштів Пенсійного фонду України Бойко О.В., Прищепа О.В., Заремба Л.Ю., Фролькіс О.А., Кувшинова Н.П., Стадниченко Н.М., Верхотурова Н.М., Мамойлюк О.І. Постійно Не потребує додаткових витрат Під час визначення процедури закупівлі, які здійснюються  ГУ ПФУ в м. Києві, сектор договірної роботи керується нормою ст.2 Закону України « Про публічні закупівлі»,  положеннями якої визначені суми та процедури, що мають застосовуватись  замовником під час оголошення процедури закупівлі.  Так, протягом звітного періоду ГУ ПФУ в м. Києві оголошено 19 процедур відкритих торгів на загальну суму 13 415 200  грн. , з них завершено 12 процедур відкритих процедур  відкритих торгів на суму  5 529 100 грн. Також з початку року оголошено 8 електронних закупівель на загальну суму 343 500 грн. Відповідно до п.4 ч.1  ст. 2 Закону України “Про публічні закупівлі” сектором договірної роботи було розміщено на веб-сайті уповноваженого органу 6 звітів про укладені договори на суму 433100 грн. У своїй діяльності сектор повністю дотримується строків визначених ст. 10 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі». Сектором, у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі», здійснюються всі необхідні заходи по забезпеченню оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання коштів ГУ ПФУ у м. Києві.
background Layer 1